سخنگوی شهرداری تهران با بیان اینکه در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی (۱۲ تا ۲۲ بهمن)، پویش امید و افتخار به‌ صورت روزانه برگزار می‌شود که هر روز یک پروژه شهری در پایتخت افتتاح خواهد شد.

سایت شماره یک:

از شهرداری تهران، عبدالمطهر محمدخانی روز چهارشنبه درباره چگونگی برگزاری پویش «امیدوافتخار» در ایام دهه فجر به معرفی شاخص‌ترین پروژه‌های در صف بهره‌برداری در این رویداد پرداخت و افزود: همزمان با برگزاری جشن‌های سالگرد انقلاب اسلامی، شهرداری تهران نیز هر روز یک پروژه مهم شهری را بهره‌برداری و تقدیم شهروندان می‌کند.

وی افتتاح تقاطع غیرهم‌سطح اتوبان شهید باقری به شهید زین‌الدین را نخستین رویداد «امیدوافتخار» دهه فجر ۱۴۰۲ دانست و اضافه کرد: تکمیل ۹۸ تقاطع ناقص معابر بزرگراهی پایتخت از کلان‌ پروژه‌های عمرانی مدیریت شهری است و در این راستا این تقاطع غیرهم‌سطح روز پنجشنبه همزمان با آغاز دهه مبارک فجر افتتاح و تقدیم شهروندان شرق تهران می‌شود.

محمدخانی درباره دیگر پروژه‌های در صف بهره‌برداری در قالب پویش «امیدوافتخار» در ایام مبارک دهه فجر، گفت: افتتاح فاز دوم مرکز تربیتی، درمانی و آموزشی یاورشهر ۹ از مهمترین پروژه‌هایی است که در این دهه باحضور شهردار تهران به بهره‌برداری خواهد رسید که با افتتاح این مرکز، مجموع ظرفیت مراکز ماده ۱۶ تهران برای پذیرش معتادان متجاهر تقریبا به ۲۰ هزار نفر نزدیک می‌شود.

سخنگوی شهرداری تهران افتتاح پروژه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی سرشاخه اکباتان را از دیگر پروژه‌هایی دانست که در ایام دهه فجر تقدیم شهروندان می‌شود و اضافه کرد: این پروژه نقش مؤثری در تکمیل چرخه بازچرخانی آب‌های سطحی پایتخت دارد و از مهمترین ابزارهای کنترل روان‌آب‌ها و جلوگیری از سیلاب‌های احتمالی مناطق غربی است.

وی ادامه داد: زیرگذر اتصال بزرگراه فتح به باغستان نیز از دیگر پروژه‌هایی است که همواره مطالبه جدی شهروندان مناطق جنوب‌غربی همچنین ساکنان شهرهای اقماری است که با افتتاح این تقاطع غیرهمسطح در ایام دهه فجر رفت‌ وآمد و تردد مردم شهرهای شهریار، اندیشه، باغستان، بهارستان و حتی شهر قدس به پایتخت تسهیل خواهد شد.

رییس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران همچنین جشن تکمیل و افتتاح همزمان یک هزار و ۱۰۰ پروژه محلی مورد تقاضای شهروندان در سامانه «من شهردارم» را از دیگر رویدادهای امید وافتخار در دهه فجر معرفی و تاکید کرد: بهره‌برداری همزمان این پروژه‌ها باحضور شهردار تهران عمل به وعده و قدرشناسی از مشارکت آحاد همشهریان خوب ما در این پویش است.

محمدخانی همچنین افتتاح رویداد آیینی «تهران، شهر شهدا» را از دیگر برنامه‌های دهه فجر دانست و افزودد: این رویداد آیینی همزمان با برگزاری کنگره ملی ۲۴ شهید پایتخت و در آستانه ایام‌الله دهه فجر به یاد و قدرشناسی از قهرمانان این سرزمین برگزار شد، بزرگ‌مردانی که امنیت و آرامش امروز شهرمان تهران، مدیون فداکاری‌های آنها است.

سخنگوی شهرداری تهران ابراز امیدواری کرد: افتتاح روزانه پروژه‌ها و تقدیم آنها به مردم پایتخت در روزهای مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی، موجبات رضایت شهروندان را فراهم آورد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر