صحبت های جنجالی حسن ریوندی در برنامه همرفیق

سایت شماره یک:

بیوگرافی حسن ریوندی

کودکی و زندگی شخصی حسن ریوندی

حسن ریوندی در همرفیق

معلمی حسن ریوندی

وضعیت تاهل حسن ریوندی 

بخشی از حضور حسن ریوندی در برنامه همرفیق را مشاهده می کنید. حسن ریوندی  استندآپ کمدین  و مجری ایرانی کنسرت های خنده دار با طرح مضامین اجتماعی برگزار می کند. حسن ریوندی به اجرای تقلید صدای خوانندگان می پردازد. حسن ریوندی اولین کنسرت خنده را در 25 تیر 92 برگزار کرد.  حسن ریوندی  و کلیپ های خنده دارش را با ما دنبال کنید. 

حسن ریوندی

بیوگرافی حسن ریوندی 

نام اصلی : حسن ریوندی

لقب : شومن 

زادروز : ۱ فروردین ۱۳۵۵ سبزوار

ملیت : ایرانی

پیشه : استندآپ کمدی

مجری

سال‌های فعالیت : ۱۳۷۲ - تا کنون

سبک : طنز، استندآپ کمدی، تقلید صدا

حسن ریوندی در همرفیق

بخشی از حضور حسن ریوندی در برنامه همرفیق را مشاهده می کنید.

حسن ریوندی در برنامه همرفیق: موندم اون موقعی که در عالم زر، خداوند داشت احسان علیخانی و رضا گلزار و شهاب حسینی رو خلق میکرد، من مشغول چه خاک بر سری بودم؟ شهاب حسینی هرچی سیمرغ و مرغ و خروسه درو کرده!

کودکی و زندگی شخصی حسن ریوندی

حسن ریوندی در تاریخ ۱ فروردین ۱۳۵۵ در شهر سبزوار دیده بر جهان گشود. حسن ریوندی فارغ التحصیل رشته تربیت بدنی از دانشگاه حکیم سبزواری است ، شغل اصلی ریوندی دبیر ورزش است. استعداد تقلید صدای او از سنین کودکی شکوفا شد و همیشه از هنر ذاتی حسن ریوندی در جشن های مدرسه و محل استفاده می شد.

حسن ریوندی اوایل کودکی بین همسالان و دوستانش برنامه اجرا می کرد که خیلی مورد استقبال قرار می گرفت تا اینکه در دوران رهنمایی در جشن های مدرسه آیتم طنز انجام می داد. در سال 1370 وقتی 15 ساله بود بمناسبت دهه فجر برای اجرا در تالار شهید مفتح سبزوار اولین درآمد خود را بدست آورد، آن زمان بیشتر شبیه سازی و تقلید صدا می کرد.

ریوندی بعد از طی دوران خدمت سربازی ، حرفه ی صدا سازی و اجرا را به صورت جدی ادامه داد او از شاگردان محمد نوری است و سلفژ را زیر نظر وی آموخت. حسن ریوندی در حال حاضر به دلیل شغلش در تهران سکونت دارد. قسمت عمده‌ اجرای ریوندی طنز بداهه و سوژه‌سازی آنی است؛ به طوری که اکثر مطالب طنز در همان زمان اجرای برنامه ساخته می‌شود. ریوندی در 25 تیر 92 اولین کنسرت خنده ایران را در برج میلاد برگزار کرد.

حسن ریوندی در کنسرت های خنده، با مطرح کردن طنز های اجتماعی، شومنی، تقلید صدای خوانندگان و شوخی های سرگرم کننده به اجرای برنامه می پردازد. مدت زمان اجرای برنامه در کنسرت های خنده توسط ریوندی حدود 2 ساعت است که بدون توقف و به صورت رو در رو با تماشاچیان انجام می پذیرد.

به گفته حسن ریوندی صدایش موروثی است و مرحوم پدر بزرگش طبق گفته والدینش صدای بسیار خوبی داشته به گونه ای که وقتی در روستای خود با صدای بلند اذان می گفته اهالی روستاهای دیگر هم می شنیدند. برادر حسن ریوندی هم کار تقلید صدا را انجام می دهد.

حسن ریوندی

معلمی حسن ریوندی

حسن ریوندی که در دانشگاه تربیت معلم درس خوانده تعهد دبیری دارد ؛ او 18 سال سابقه دبیری ورزش دارد، می گوید به عقیده من چاشنی ورزش می تواند خنده و شادی باشد.

حسن ریوندی

وضعیت تاهل حسن ریوندی 

حسن ریوندی مجرد است و تاکنون ازدواج نکرده است.

تگ های مرتبط

ارسال نظر