فروش اقساطی ایران خودرو شامل خودروهایی مانند پژو 405، پژو 206، پژو 207، پژو پارس، رانا، دنا، هایما، سمند، تارا، سمند سورن، تندر 90 پلاس و سوزوکی گرند ویتارا می‌شود. تمام این خودروها موجود و آماده تحویل فوری هستند و به درخواست مشتری حداکثر ظرف یک ساعت آماده تحویل می‌شوند.

سایت شماره یک:

اگرچه شرکت ایران خودرو فعلا هیچ برنامه‌ای برای فروش اقساطی خودرو ندارد، اما بسیاری از افراد برای خرید خودرو به دنبال روش‌های فروش اقساطی هستند. به‌ویژه اینکه با افزایش سرسام آور قیمت خودرو در چند سال اخیر، خرید نقدی آن برای بسیاری از افراد غیرممکن شده است.​

شرایط فروش اقساطی ایران خودرو در «آرشا خودرو» را بررسی کرده است.

شرایط فروش اقساطی ایران خودرو در آرشا خودرو

آرشا خودرو آسان‌ترین شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو را برای مشتریان خود فراهم کرده است؛ به طوریکه روش‌های فروش می‌تواند بر اساس شرایط هر مشتری و به صورت دلخواه تنظیم شود. به این ترتیب بیشتر مردم می‌توانند با پیش پرداخت مورد نظر خود صاحب یکی از محصولات ایران خودرو شوند.

همچنین در شرایط جدید فروش اقساطی ایران خودرو، خودروی مورد نظر ظرف مدت یک ساعت از زمان سفارش، تحویل مشتری می‌شود. در روش فروش فوری آرشا خودرو، خودرو قبل از واریز وجه پیش پرداخت، آماده شده و تحویل مشتری می‌شود.

در زمینه اقساط نیز تلاش شده است که در حد امکان خودرو با اقساط بلندمدت تحویل مشتری شود. تعداد و نحوه پرداخت اقساط نیز توسط مشتری تعیین می‌شود و حاشیه سود به صورت قانونی و بر اساس عرف بازار خودرو است.

کدام خودروها شامل طرح فروش اقساطی می‌شود؟

تمام خودروهایی که هم اکنون در خط تولید ایران خودرو قرار داشته و توسط این شرکت در حال تولید است، شامل طرح فروش اقساطی آرشا خودرو می‌شود. این شرکت تنوع بسیار خوبی را در زمینه فروش انواع خودروها ایجاد کرده است تا بتواند به سلیقه و نیاز تمام مشتریان پاسخ دهد.

فروش اقساطی ایران خودرو شامل خودروهایی مانند پژو 405، پژو 206، پژو 207، پژو پارس، رانا، دنا، هایما، سمند، تارا، سمند سورن، تندر 90 پلاس و سوزوکی گرند ویتارا می‌شود. تمام این خودروها موجود و آماده تحویل فوری هستند و به درخواست مشتری حداکثر ظرف یک ساعت آماده تحویل می‌شوند.

مدارک لازم برای خرید اقساطی خودرو

در طرح فروش اقساطی ایران خودرو باید مدارکی مبنی بر اطلاعات هویتی، شغلی و سکونتی توسط مشتری به آرشا خودرو ارائه شود؛ به همین منظور در دست داشتن کارت ملی، شناسنامه، اجاره نامه یا سند منزل، قبوض مصرفی، جواز کسب یا فیش حقوقی الزامی است.

مشتری می‌تواند پرداخت اقساط را به صورت یک ماهه یا دوماهه انجام دهد و برای این کار باید از چک صیادی استفاده کند. صاحب چک نیز می‌تواند فردی غیر از خریدار باشد و در این زمینه محدودیتی وجود ندارد.

خودرو در قالب قرارداد اجاره به شرط تملیک به مشتری ارائه می‌شود و مشتری تا زمان اتمام اقساط، حق فروش یا تعویض خودرو نخواهد داشت.

مزایای خرید اقساطی از آرشا خوردو

مهم‌ترین مزیت روش فروش اقساطی ایران خودرو در شرکت آرشا خودرو، تحویل فوری خودرو به خریدار است. علاوه بر این، قرارداد بین خریدار و شرکت به صورت کاملا شفاف و بر اساس عرف بازار تنظیم می‌شود. آرشا خودرو تلاش ‌کرده که قیمت واقعی خودرو را در قرارداد ذکر کرده و قیمت بر اساس حباب قیمتی موجود در بازار محاسبه نشود.

همچنین قراردادهای فروش اقساطی ایران خودرو در این شرکت کاملا بر اساس نیاز و شرایط خریدار تنظیم می‌شود. مبلغ پیش قسط، تعداد اقساط و دوره پرداخت اقساط نیز بر اساس نظر خریدار و با مشاوره کارشناسان شرکت تعیین می‌شود. آرشا خودرو رسید و سند محکمی را بر اساس اقساط خودرو به خریدار ارائه می‌دهد تا خیال مشتری از بابت اسناد قانونی خودروی خریداری شده مطمئن شود.

تنوع محصولات نیز یکی دیگر از مزایای آرشا خودرو است. معمولا در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو که توسط کارخانه به مناسبت‌های مختلف ارائه می‌شود، تعداد محدودی از محصولات این شرکت عرضه می‌شود، اما سبد محصولات آرشا خودرو بسیار کامل بوده و تقریبا تمام خودروهای تولیدی ایران خودرو را شامل می‌شود.

خرید اقساطی محصولات ایران خودرو با آرشا خودرو

شرکت آرشا خودرو یکی از شرکت‌های مطرح در زمینه فروش اقساطی خودرو در کشور است. این شرکت با بهره‌گیری از کادری مجرب توانسته است در سال‌های اخیر به نیاز بخش اعظمی از مشتریانی که قصد خرید خودرو به صورت اقساطی دارند، پاسخ دهد. هم اکنون فروش اقساطی انواع خودروهای داخلی و خارجی در این شرکت امکان‌پذیر است.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید اقساطی خودرو می‌توانند به وبسایت آرشا خودرو به آدرس arshakhodro.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02148000998 تماس بگیرند.

 منبع: کاماپرس

تگ های مرتبط

ارسال نظر