معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از بازگشایی ۶۸ مجموعه ورزشی تعطیل شده شهرداری تهران خبر داد.

سایت شماره یک:

محمد امین توکلی زاده در مورد آخرین وضعیت فعالیت مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران، گفت: در این دوره مدیریت شهری زمانی که سازمان ورزش، تحویل تیم ما داده شد، به دلایل مختلف از جمله شیوع کرونا شاهد تعطیلی مجموعه‌های ورزشی بودیم که یا مشکلات مدیریتی داشتند و یا اشکالاتی در نظام پیمانکاری آن وجود داشت. به همین دلیل دچار رکود و رخوت جدی شده بودند.

وی بیان کرد: وضعیت ورزش شهر تهران به حدی زیان ده بود که در پرداخت حقوق پرسنل نیز دچار مشکل شده بودند، بگونه‌ای که با چند ماه حقوق معوق کارکنان مواجه بودیم.

معاون شهردار تهران افزود: همین امر باعث تجمعاتی اعتراضی شده بود و این موارد، امکان تحرک سازمان را از ما گرفته بود و ما در ابتدا نسبت به پرداخت حقوق های معوق اقدام کردیم تا ثبات را به سازمان ورزش بازگردانیم.

توکلی زاده با بیان اینکه دقت داشته باشید که علاوه بر مشکلات فوق الذکر، سال‌ها بود که هیچ زیرساخت جدیدی به مجموعه ورزش در شهر اضافه نشده بود، گفت: در حوزه نگهداری و اورهال زیرساخت‌های سازمان ورزش شهرداری تهران نیز دچار مشکلات بسیاری زیادی بودیم؛ بگونه‌ای که بیش از ۷۰ مجموعه ورزشی تهران تعطیل شده بودند و بر همین اساس ما تلاش کردیم در ابتدا زیرساخت‌های تعطیل شده دوباره فعال شوند و زیرساخت‌های جدید ایجاد شود و در مجموع، حوزه نگهداشت و زیرساخت سازمان ورزش را در اولویت قرار دهیم تا بهره‌وری مجموعه‌ها ارتقاء یابد.

وی ادامه داد: حالا امروز ۶۸ مجموعه ورزشی تعطیل شده، بازگشایی شده و بیش از ۳۰ مجموعه ورزشی جدید به مجموعه‌های ما اضافه شد و این درحالی است که علی رغم این اقدامات، سازمان ورزش شهرداری تهران از زیان ده بودن خارج شد و با فعال شدن این مجموعه ها، امکان تسویه بدهی‌ها را پیدا کردیم و فضا برای تحرک و جریان سازی ایجاد شد.

منبع: ایسنا

تگ های مرتبط

ارسال نظر