فروش ۲ محصول فیدلیتی پرایم ۵ نفره و ۷ نفره از فردا ۲۳ بهمن ساعت ۱۰ صبح در سایت اینترنتی بهمن موتور آغاز می‌شود.

سایت شماره یک:

فروش ۲ محصول فیدلیتی پرایم ۵ نفره و ۷ نفره از فردا ۲۳ بهمن ساعت ۱۰ صبح در سایت اینترنتی بهمن موتور آغاز می‌شود.

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ فروش ۲ محصول فیدلیتی پرایم ۵ نفره و ۷ نفره از فردا ۲۳ بهمن ساعت ۱۰ صبح در سایت اینترنتی بهمن موتور آغاز می‌شود.

فیدلیتی پرایم پنج نفره با افزایش قیمت ۲۰۸ میلیون تومانی به مبلغ ۱.۳۳۱ میلیارد و فیدلیتی پرایم ۷ نفره با افزایش قیمت ۱۸۷ میلیون تومانی به قیمت ۱.۳۳۵ میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

فروش این ۲ محصول تا ساعت ۲۴:۰۰ پنجشنبه سوم اسفند ماه ادامه دارد.

این که چطور قیمت ۲ محصول مورد نظر تا این حد افزایش یافته مشخص نیست و هنوز واکنشی از سوی وزارت صمت نیز صورت نگرفته است

 پیش فروش فوق‌العاده فیدلیتی پرایم ویژه طرح‌های جوانی جمعیت

متقاضیانی که اولویت‌بندی آنها توسط وزارت صمت با نوبت زمستان ۱۴۰۲ اعلام شده می‌توانند نسبت به واریز وجه خودرو به صورت آنلاین از ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز دوشنبه ۲۳ بهمن تا ساعت ۲۴:۰۰ پنجشنبه سوم اسفند ۱۴۰۲ جهت ثبت نام از طریق bahman.iranecar.com اقدام کنند.

 

پیش فروش یا مرحله پیش ساخت در بازار خودرو، تأثیرات مهمی بر صنعت و بازار خودروسازی دارد. این اقدام معمولاً با ارائه تخفیف‌ها یا شرایط ویژه به مشتریان در مرحله اولیه تولید یک مدل خودرو صورت می‌گیرد. تاثیر اصلی پیش‌فروش، ایجاد احساس فوری برای خریداران و افزایش تقاضا در بازار است. این اقدام می‌تواند باعث ایجاد اشتیاق برای خرید، جلب مشتریان جدید، و حتی تسهیل فرآیند تولید و توزیع شود. همچنین، باعث ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان می‌شود و به ویژه در مواجهه با چالش‌های اقتصادی می‌تواند برای صنعت خودروسازی به عنوان یک راهکار استراتژیک عمل کند.

بهمن موتور اطلاعیه نحوه تکمیل وجه متقاضیان فیدلیتی پرایم در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی بر مبنای نوبت دهی در طرح‌های جوانی جمعیت و عادی را صادر کرد.

 

بر همین اساس متقاضیانی که اولویت‌بندی آنها توسط وزارت صمت با نوبت زمستان ۱۴۰۲ اعلام شده می‌توانند نسبت به واریز وجه خودرو به صورت آنلاین از ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز دوشنبه ۲۳ بهمن تا ساعت ۲۴:۰۰ پنجشنبه سوم اسفند ۱۴۰۲ اقدام کنند و فرآیند ثبت‌نام صرفا به صورت آنلاین و از طریق bahman.iranecar.com امکان پذیر است.

جزئیات قیمت و زمان تحویل:

بهمن موتور

تگ های مرتبط

ارسال نظر