بلوار اندرزگو در محله قیطریه در منطقه 1 تهران واقع شده است. اگر به دنبال اجاره آپارتمان در اندرزگو هستید در این مطلب با بهترین خیابان‌ها و امکانات این محله آشنا شوید.

سایت شماره یک:
اندرزگو خیابان نه چندان طویل منطقه یک شهرداری تهران در محله قیطریه واقع شده است. اگر شما نیز قصد اجاره آپارتمان در اندرزگو را دارید، بیایید شرایط رهن خانه در اندرزگو را بیشتر بررسی کنیم و از اماکن مهم و مراکز خرید اندرزگو بگوییم.
بلوار اندرزگو کجاست؟
اندرزگو از سمت شرق به چهارراه کامرانیه و از غرب به بلوار کاوه ختم می‌شود. قدیمی‌های تهران این خیابان را به نام اندرزگو قیطریه، اندرزگو فرمانیه و اندرزگو فرشته می‌شناسند، چرا که با محله‌های فرمانیه، چیذر و حکمت همسایه است.

 

برای اجاره آپارتمان در اندرزگو می‌توانید آگهی‌های رهن و اجاره در خیابان‌های منتهی به بلوار اندرزگو را انتخاب کنید. از مهمترین آنها می‌توان به خیابان اشکستان پور، عبدالهی، ارکیده، چیذری، سلیمی و طالقانی اشاره کرد.

 

دسترسی به بلوار اندرزگو
دسترسی به اندرزگو برای کسانی که در این بخش از شهر سکونت دارند بسیار راحت است. بزرگراه ارتش و صیاد شیرازی از سمت شرق و خیابان دکتر شریعتی از غرب دسترسی را به این محله آسان می‌کنند.

 

نزدیکترین مترو به اندرزگو، ایستگاه مترو قیطریه است. تاکسی‌های زیادی از شریعتی به سمت چهارراه تهران پارس و بالعکس در اندرزگو تردد دارند. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به اندرزگو خط 217 در شهر صدف است که از این بلوار عبور می‌کند و به بلوار صبا ختم می‌شود.
امکانات بلوار اندرزگو
بلوار اندرزگو پر از مراکز خرید مهم است. پاساژ اندرزگو یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید در تقاطع اندرزگو و قیطریه است. مرکز خرید سانا، مرکز خرید دریای نور در انتهای بلوار اندرزگو و مرکز خرید آوان نیز از دیگر مراکز تجاری این بلوار هستند. صرافی مجتهدی اندرزگو نیز خدمات ارزی ارائه می‌دهد.

 

آش سید مهدی اندرزگو مشهورترین غذاخوری در این بلوار است. رستوران‌های معروف نیز کم نیستند:

 

رستوران هانی اندرزگو
رستوران کاساب اندرزگو
کبابی شبزدگان اندرزگو
رستوران شمشیری اندرزگو بین کاوه و قیطریه
رستوران مرغ سوخاری خروس اندرزگو
رستوران دونر گاردن اندرزگو
هات داگ مسعود اندرزگو
پیتزا نایت اندرزگو
هات داگ مسعود اندرزگو
دنیای شکلات اندرزگو و شیرینی نیشکر اندرزگو نیز دو قنادی بزرگ هستند که هر نوع شیرینی و شکلاتی که بخواهید می‌توانید تهیه کنید.

 

قیمت اجاره آپارتمان در اندرزگو تهران
در جدول زیر چند نمونه قیمت اجاره آپارتمان در اندرزگو تهران را برایتان آورده‌ایم. شما می‌توانید با مراجعه به سایت ملکی دلتا از جدیدترین آگهی‌های رهن و اجاره آپارتمان در اندرزگو مطلع شوید.

 

متراژ

 

سال ساخت اجاره(تومان)
رهن(تومان)

 

150 متر

 

1402
70 میلیون

 

1 میلیارد

 

192 متر 1386 39 میلیون
2 میلیارد
تگ های مرتبط

ارسال نظر