مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از پرداخت «عیدی» بازنشستگان این صندوق همراه با «حقوق» بهمن ماه خبر داد.

سایت شماره یک:

سید حجت کاظمی گفت: صندوق بازنشستگی فولاد با تامین منابع مالی، عیدی بازنشستگان صندوق  را همراه با حقوق بهمن به حساب این افراد واریز کرد.

وی افزود: بر این اساس، مبلغ عیدی مستمری بگیر یا وظیفه‌بگیر مجرد در سال جاری ۲۵ میلیون ریال، مزایای عائله‌مندی ۷ میلیون ریال و مزایای فرزند به ازای هر فرزند ۳ میلیون ریال است.به عنوان مثال، مبلغ عیدی بازنشسته دارای دو فرزند مبلغ ۳۸ میلیون ریال و بازنشسته دارای سه فرزند مبلغ ۴۱ میلیون ریال خواهد بود.

نحوه دریافت فیش حقوقی صندوق بازنشستگی کشوری retirement.ir

مستمری بگیران صندوق بازنشستگی کشوری که یکی از بزرگترین سازمان ها در کشور می باشد برای آنکه هر ماه فیش حقوقی مستمری و یا بازنشستگی خود را در پرتال صندوق بازنشستگی کشوری مشاهده نمایند می بایست ابتدا وارد سایت retirement.ir شوند و گزینه فیش حقوقی را انتخاب نمایند که در تصویر زیر صفحه اصلی سایت صندوق بازنشستگی کشوری نمایش داده شده است.

در تصویر زیر صفحه اصلی دریافت فیش حقوقی برای مستمری بگیران صندوق بازنشستگی کشوری نمایش داده شده است که بازنشستگان محترم با وارد نمودن اطلاعات مربوط به خود که شامل : شماره دفتر کل، شماره ملی و شماره حساب می باشد و انتخاب ماه مد نظر جهت دریافت فیش حقوقی ۱۴۰۲ خود، با انتخاب دکمه زرد رنگ مشاهده فیش، فیش حقوقی ۱۴۰۲ شان را دریافت نمایند.

دریافت اپلیکیشن صبا:

اپلیکیشن صبا، اپلیکیشنی است که زیر نظر صندوق بازنشستگی کشوری منتشر شده است و خدمات مختلفی را نیز به بازنشستگان کشوری ارائه می کند.

کلیه بازنشستگان کشوری می توانند با کلیک کردن بر روی گزینه اپلیکیشن صبا این اپلیکیشن را دریافت نمایند.

این اپلیکیشن در دو نسخه ios و اندروید منتشر شده است و امکانات مختلفی از جمله دریافت فیش حقوقی بازنشستگان و احکام جدید بازنشستگان کشوری را فراهم نموده است.

دسترسی به درگاه خدمات الکترونیک سایت کانون بازنشستگی کشوری:

کلیه بازنشستگان کشوری می توانند با دسترسی به درگاه خدمات الکترونیک سایت صندوق بازنشستگی از خدمات آنلاین و غیر حضوری این سایت استفاده نمایند. در واقع، مهم ترین بخش سایت صندوق بازنشستگی، درگاه خدمات الکترونیک می باشد که خدمات مختلفی همچون ثبت نام وام ازدواج، ثبت نام وام های مختلف، دریافت فیش و حکم حقوقی و … در آن ارائه می شود.

ورود به سامانه شفافیت صندوق بازنشستگی کشوری:

کلیه بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲ و یا عموم مردم می توانند با ورود به بخش «سامانه شفافیت» از آخرین اطلاع رسانی ها و عملکرد مربوط به صندوق بازنشستگی مطلع شوند. در واقع، در این سامانه گزارش های مختلف و داده های آماری، برنامه ریزی های متنوع انجام شده، اطلاعات اقتصادی و … به صورت کاملا شفاف به افراد اطلاع رسانی می شود.

ورود به بخش نظرسنجی سایت صندوق بازنشستگی:

کلیه افرادی که به هر دلیلی از عملکرد سایت صندوق بازنشستگی رضایت ندارند و یا پیشنهادی برای بهتر شدن عملکرد این سایت دارند، می توانند با ورود به بخش «نظرسنجی» در منوی بالای سایت، پیشنهادها و انتقادهای خود را با پر کردن پرسشنامه و فیلد مربوط به انتقادها و پیشنهادها ثبت کنند.

دسترسی به داده های آماری:

در صورتی که قصد مشاهده داده های آماری صندوق بازنشستگی را دارید، می توانید با ورود به بخش اطلاعات آماری از آخرین آمارها در سایت صندوق بازنشستگی مطلع شوید.

دانلود فیش حقوقی بازنشستگان کشوری در کمترین زمان

دریافت فیش حقوقی صندوق بازنشستگی کشوری به‌صورت اینترنتی انجام می‌شود و بازنشستگان محترم می‌توانند با اطلاعات زیر، فیش حقوقی خود را مشاهده و دریافت نمایند:

اطلاعات لازم برای دریافت فیش حقوقی

شماره دفتر کل

کد ملی

شماره حساب

صندوق بازنشستگی کشوری

استعلام فیش حقوقی بازنشستگان کشوری

بازنشستگان و موظفین صندوق بازنشستگی کشوری می توانند از طریق سایت صندوق بازنشستگی کشوری فیش حقوقی خود را به شرح ذیل دریافت نمایند:

مشترکین می توانند با مراجعه به سایت فیش حقوقی بازنشستگی کشوری www.cspf.ir و وارد کردن شماره دفترکل، شماره ملی و شماره حساب خود حکم و یا فیش حقوقی خود را دریافت نمایند.

چنانچه هنگام دریافت فیش حقوق پیام خطا نمایش داده شد، با در دست داشتن مدارک لازم به مدیریتهای صندوق بازنشستگی مراجعه فرمایید .

شماره دفتر کل، شماره ای است که در هنگام بازنشستگی توسط صندوق بازنشستگی کشوری به بازنشسته اختصاص داده شده و در تمام احکام حقوقی صادره ثبت گردیده است.

خبر خوشحال کننده نعمت الله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری برای بازنشستگان

وظیفه بگیران محترم جهت دریافت فیش حقوق مربوط به خود، باید شماره ملی و شماره حساب خود را وارد نمایند.

فیش حقوقی فقط برای دستگاه هایی که حقوق بازنشستگان آنها به طور مستقیم از طرف صندوق بازنشستگی کشوری پرداخت می شود و همچنین برای دستگاه هایی که در طرح پرداخت مستقیم حقوق صندوق بازنشستگی کشوری قرار دارند صادر می گردد .

بازنشستگان سایر دستگاه ها جهت دریافت فیش حقوقی باید به دستگاه متبوع خود مراجعه نمایند.

اگر از مرورگر google Chrome برای برای چاپ فیش استفاده می نمایید در نظر داشته باشید که تیک Background graphics خورده باشد و Headers and footers تیک نداشته باشد.اگر از مرورگر google Chrome برای برای چاپ فیش استفاده می نمایید چنانچه آرم صندوق در صفحه پیش نمایش ، نمایش داده نشد دکمه Cancel را زده و دکمه چاپ را مجددا بزنید.

نسخه جدید نرم افزار صبا (صندوق بازنشستگی الکترونیک) با قالب و امکانات جدید

این نرم افزار در راستای بهبود کیفیت ارائه خدمات الکترونیک به بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری طراحی شده است. این نرم افزار در دو نسخه اندروید و iOS منتشر شده است.

بازنشستگان گرامی می توانند با دانلود و نصب این برنامه از خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری بهره مند شوند.

برای دانلود نرم افزار صبا در *کافه بازار* از لینک زیر استفاده کنید:

https://cafebazaar.ir/app/ir.cspf.saba

برای دانلود نرم افزار صبا در *گوگل پلی* از لینک زیر استفاده کنید:

https://play.google.com/store/apps/details?id=ir.cspf.sab

برخی از قابلیت های نسخه جدید نرم افزار به شرح زیر است:

*دریافت آخرین فیش و حکم حقوقی و ماه های گذشته به صورت آنلاین*

*امکان ذخیره سازی فیش و حکم حقوقی در گوشی همراه*

*احراز هویت بازنشستگان خارج از کشور*

*صدور و ابطال گواهی کسر از حقوق*

برقراری تماس با مرکز ۲۵۰۰

پیگیری درخواست های ارسالی، اطلاع از اخبار، اطلاعیه ها و رویدادهای صندوق بازنشستگی کشوری،کانال های خبر، پادکست های بازنشستگی، تالیفات بازنشستگان فرهیخته،به گفته کانال فرهنگیان صدوبیست،همچنین امکان ثبت نام و اطلاع رسانی در موضوعات مرتبط با وام و خدمات رفاهی و طرح ها و جشنواره ها،پخش زنده تلویزیون و رادیو،پشتیبانی آنلاین نرم افزار و مشاهده ی مراکز استانی، دفاتر پیشخوان دولت، مراکز درمانی تحت پوشش صندوق بازنشستگی و یافتن نزدیک ترین مراکز

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر