به مددجویان کمیته امداد امام خمینی وام ۱۰۰ میلیون تومانی پرداخت می‌شود. اما شراط دریافت وام اشتغال مددجویان کمیته امداد چیست؟

سایت شماره یک:

رئیس کمیته امداد خمینی اعلام کرده که وام اشتغال مددجویان کمیته امداد که سال گذشته ۵۰ میلیون تومان بود، امسال افزایش یافته و به ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است.

وامی که گفته می‌شود جهت ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد است.

اما این مقام مسئول جزئیات دیگری از نحوه پرداخت وام اشتغال مددجویان کمیته امداد اعلام نکرده است. اما سال‌ گذشته این وام با چه شرایطی به متقاضیان پرداخت شده است؟

آنگونه که برخی از خبرگزاری‌ها گزارش کرده‌اند، وام اشتغال مددجویان کمیته امداد سال گذشته ۵۰ میلیون تومان بوده و اولویت دریافت این وام با زنان سرپرست خانوار بوده است.

وام

از طرف دیگر به نظر می‌رسد این وام توسط چند بانک پرداخت شده است. اما شرایطی که گفته شده این است که مدت بازپرداخت این وام، ۷ ساله با نرخ کارمزد ۴ درصد است و به متقاضیان با اولویت زنان سرپرست خانوار مددجوی کمیته امداد حضرت امام(ره) با ارائه معرفی نامه از این کمیته و تضامین منطبق بر ضوابط و آئین نامه های بانک تعلق می گیرد.

اعطای این وام به کارفرمایان دستگاه های حمایتی برای مبالغ بیش از ۵۰۰ میلیون ریال (برای اشتغال حداقل ۴۰ مددجو حداکثر تا سقف ۲۰ میلیارد ریال) نیز با ارائه طرح توجیهی امکانپذیر است.

تگ های مرتبط

ارسال نظر