تصادف 2 پسر و یک دختر به مرگ پسران منجر شد و دختر جوان نیز مجروح شده است.

سایت شماره یک:

ساعت 2بامداد پنجشنبه سوم اسفند‌ماه به قاضی امیرحسین علیمردان، بازپرس جنایی تهران خبر رسید که 2 پسر جوان در جریان یک تصادف مرموز جانشان را از دست داده‌اند.

به دستور بازپرس جنایی، تحقیقات در این‌باره آغاز شد. بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که 2 پسر جوان به همراه دختری سوار بر خودروی پژو 206بودند.

این 3نفر که به‌نظر می‌رسید حالت طبیعی نداشتند، در خیابان‌های شمال شرقی پایتخت با سرعت بالا در حال حرکت بودند که ناگهان در اتوبان امام علی(ع) تعادل‌شان را از دست دادند و با یک خودروی پژو 405 برخورد کردند.

در این حادثه هرچند راننده 405جان سالم به در برد و آسیب جدی ندید اما سرنشینان 206به‌شدت آسیب دیدند. دقایقی بعد وقتی اورژانس با تماس شاهدان در محل حادثه حضور یافت مشخص شد که 2 پسر جوانی که سرنشین 206بودند جان باخته‌اند، اما دختر جوان که سرنشین سوم این خودرو بود، زنده ماند که توسط اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.

تحقیقات اولیه نشان داد که سرنشینان 206قصد تفریح و دور دور کردن در خیابان‌ها را داشتند و با سرعت بالا در حال حرکت بودند که چنین حادثه مرگباری برایشان رقم خورد. 

با وجود این، تحقیقات بیشتر تا زمان بهبودی دختر جوان ادامه دارد. از سوی دیگر اجساد 2 پسر جان باخته به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل شد.

منبع: رکنا

تگ های مرتبط

ارسال نظر