با توجه به طول کشیدن فرایند انتخابات تا ساعت ۱۲ شب روز جمعه ۱۱ اسفند و زمان بر بودن فرایند شمارش آرا تا عصر روز شنبه، احتمالا مدارسی که شعبه اخذ رأی هستند تعطیل خواهند شد. مسئولان برای تعطیلی شنبه، عصر جمعه تصمیم گیری و اعلام خواهند کرد.

سایت شماره یک:

 این سوالی است که بسیاری از مخاطبان می پرسند.با توجه به انتخابات در روز جمعه ۱۱ اسفند احتمال دارد که کار ارا در حوزه های انتخابیه که در مدارس رای گیری می شود باعث شود مدارس تعطیل شود.

هنوز اطلاعیه رسمی درباره تعطیلی مدارس شنبه و یکشنبه اعلام نشده است اما در صورت تعطیل شدن در همین مطلب اطلاع رسانی خواهد شد.

 رئیس ستاد انتخابات استان خراسان رضوی با حضور در استودیو انتخابات خراسان رضوی گفت: مشارکت در شهرستان‌ها از کلانشهر‌ها بیشتر است و برای انتخابات پیش‌بینی می‌کنیم که شمارش آرا تا عصر شنبه تمام شود و در مشهد مدارسی که شعب اخذ رأی هستند روز شنبه به احتمال زیاد تعطیل هستند.  

رئیس ستاد انتخابات استان همچنین بیان کرد: تا ۶ بعد از ظهر قانون می‌گوید انتخابات می‌تواند برگزار شود و طبق موافقت وزیر تا سه ساعت زمان انتخاب توانایی تمدید شدن دارد که به صورت یک ساعت یک ساعت تمدید می‌شود. همچنین ۳ ساعت بعد نیز وزیر کشور با موافقت شورا نگهبان می‌تواند انتخابات را تمدید کند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر