مردی که با انگیزه‌ای‌ نامعلوم همسر و پسرش را به قتل رساند و فرزند دیگرش را زخمی کرد، وقتی قصد داشت به زندگی خود پایان دهد، ناکام ماند.

سایت شماره یک:

ساعت هشت صبح ششم اسفندامسال فردی درحال عبور از یکی از محله‌های ایزدشهر استان مازندران مشاهده کرد خودروی پژو‌یی کنار خیابان متوقف شده ولکه‌های خون روی درآن دیده می‌شود‌.

او بامشاهده یک زن و دو پسر زخمی در داخل خودرو به پلیس ۱۱۰اطلاع داد‌. ماموران با حضور در محل در خودرو را باز کردند و به زن میانسال و دو پسر جوانی برخوردند که با ضربه‌های چاقو زخمی شده بودند. زن میانسال و یکی از پسران او فوت کرده بودند و دیگر پسر جوان زخمی به بیمارستان منتقل شد‌. 

ماموران در بررسی پلاک خودرو هویت مالک آن را که مردی ۶۲ساله بود و حالت عادی نداشت و دستش هم زخمی شده بود یافتند. او خود را مالک خودرو و سرپرست خانواده معرفی کرد و گفت‌: این سه نفر همسر و پسرانم هستند.

در زمینه خرید و فروش طلا، سکه و ارز فعالیت داریم. من وخانواده‌ام ساکن تهران هستیم و روز قبل به شمال کشور آمدیم. تصمیم به قتل‌عام اعضای خانواده‌ام گرفتم. خودم هم رفتم تا در جای دیگری خودکشی کنم و به زندگی‌ام پایان دهم که نشد‌.

سرهنگ احمد امینی، فرمانده انتظامی شهرستان نور استان مازندران با تایید این خبر گفت‌: متهم اظهارات ضد و نقیضی درباره انگیزه‌اش از این جنایت خانوادگی مطرح کرده است که تحقیقات از او برای مشخص شدن انگیزه اصلی‌اش از این جنایت از سوی پلیس جنایی ادامه دارد‌.

منبع: جام جم

تگ های مرتبط

ارسال نظر