فروش ویژه برای ماه رمضان در دستور کار یک خودروساز خصوصی قرار گرفت.

سایت شماره یک:

تیگارد X35 بار دیگر به صورت قسطی در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت. این خودروی کراس اوور با قیمت یک میلیارد و 250 میلیون تومان در دسترس متقاضیان قرار دارد.

سانیار موتور پارسیان این طرح فروش را به مناسبت ماه رمضان تدارک دیده است. متقاضیان در این طرح فروش می توانند تیگارد X35 را با اقساط 12 ماهه، 24 ماهه و 36 ماهه خریداری کنند.

براساس اعلام این خودروساز خصوصی متقاضیان در ابتدا باید مبلغ 295 میلیون تومان را به عنوان پیش پرداخت به حساب اعلامی این خودروساز واگذار کنند. 

مشتریان یک ماه بعد باید 195 میلیون تومان پرداخت کنند. الباقی قیمت نیز به همراه 18 درصد سود سالیانه از سوی متقاضیان پرداخت شود.

البته همان طور که اشاره شد این خودرو به صورت قسطی واگذار می شود. بنابراین متقاضیان می توانند یکی از سه طرح 12 ماهه، 24 ماهه و 36 ماهه را بسته به وضعیت مالی خود انتخاب کنند.

این خودروساز خصوصی برای متقاضیانی که یک ساله این خودروی کراس اوور را خریداری می کنند، باز پرداخت تسهیلات در نظر گرفته شده را از آنها بدون کارمزد دریافت می کند.  مبلغ قسط برای بازه یکساله ماهانه 50 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

اگر متقاضیان بازه پرداخت 24 ماهه را برای تسهیلات دریافتی انتخاب کنند باید ماهانه حدود 31 میلیون تومان قسط پرداخت کنند.

چنناچه قرار باشد بازه پرداتخ تسهیلات 36 ماه به درازا بکشد مبلغ ماهانه اقساط حول و حوش 23 میلیون تومان خواهد بود.

این طرح فروش ویژه ماه رمضان سود انصراف 12 درصدی هم دارد. اگر متقاضیان بعد از پرداخت پیش پرداخت و همچنین مبلغی که باید یک ماه دیگر پرداخت کنند به هر دلیلی تا قبل از تحویل گرفتن خودرو قصد انصراف داشته باشند می توانند سود 12 درصدی سالیانه دریافت کنند. البته باید به لحاظ اعتبار سنجی امکان دریافت تسهیلات را از شبکه بانکی داشته باشند.

اگر سانیار موتور پارسیان در تحویل تیگارد X35 تاخیر کند قول داده باید سود 24 درصدی سالیانه به متقاضیان پرداخت کند.

با توجه به فروش قسطی هزینه بیمه بدنه نیز حساب شده و از متقاضیان اخذ می شود. 

قیمت تیگارد X35 در بازار حدود یک میلیارد و 360 میلیون تومان است. قیمت کارخانه ای تیگارد X35 در بازه ای که قیمت ها در بازار نزولی بود، از قیمت بازاری این خودرو بیشتر بود. اما افزایش قیمت بازاری خودروها سبب شد تا این خودروی کراس اوور نیز فاصله قیمتی پیدا کند.

پیش بینی می‌شود که متقاضیان خودرو از این طرح فروش ویژه رمضان استقبال کنند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر