عکسی که لیندا کیانی در اینستاگرامش منتشر کرد.

سایت شماره یک:

بیوگرافی لیندا کیانی
شروع فعالیت‌های هنری لیندا کیانی
جایزه بازیگر مکمل جشنواره هندی برای لیندا کیانی
لیندا کیانی بازیگر جوان کشورمان و اهل خطه جنوب و شهر آبادان است. لیندا کیانی تحصیلات دانشگاهی دارد و فلسفه خوانده است. لیندا کیانی شلوغ به دنیا آمده و یک خواهر و چهار برادر دارد. لیندا کیانی با فیلم سینمایی آقای هفت رنگ سال 1387 بازی در سینما را تجربه کرد. مدتی شایعه شده بود لیندا کیانی با ایمان حضرتی (بازیگر) ازدواج کرده است که دلیل آن صرفا چند عکس مشترک در پشت صحنه فیلمی بود که بعدا تکذیب شد

لیندا کیانی

بیوگرافی لیندا کیانی

لیندا کیانی، زاده شهریور ۱۳۵۹ در آبادان بازیگر تلویزیون و سینما می باشد. ولی فارغ التحصیل رشته فلسفه است. لیندا کیانی در چندین فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی فعالیت داشته است. اگر میخواهید در مورد بیوگرافی لیندا کیانی بیشتر بدانید در ادامه با ماه همراه باشید.

لیندا کیانی  دارای یک خواهر و ۴ برادر است و تحصیلات خود را تا کنون تا مقطع کارشناسی ارشد فلسفه ادامه داده‌ است.

لیندا کیانی

شروع فعالیت‌های هنری لیندا کیانی

فعالیت‌های هنری را با شرکت در دوره‌های آموزش بازیگری در کلاس‌های آموزشی تحت نظارت  محمدرضا شریفی نیا  آغاز کرد. پس از این دوره، با معرفی شریفی نیا، وارد مجموعه بازیگران سریال تلویزیونی ساعت شنی شد و با بازی در این مجموعه تلویزیونی در نقش "مهتاب"، توجه علاقه مندان سینما را به بازی و توانایی‌های خود جلب کرد.

لیندا کیانی تا کنون در مجموعه‌های تلویزیونی زیادی نظیر ساعت شنی، روز حسرت و رستگاران و فیلم سینمایی ناسپاس، به ایفای نقش پرداخته‌ است.

حضور در جام جهانی 2014 برزیل

لیندا کیانی با همراهی هنرمندانی که به برزیل سفر کرده بودند در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ برزیل با حضور در ورزشگاه آرنا دا بایشادا در شهر کوریتیبا تماشاگر اولین بازی ایران در جام جهانی بودند. حریف ایران در این بازی نیجریه بود.

لیندا کیانی

جایزه بازیگر مکمل جشنواره هندی برای لیندا کیانی

لیندا کیانی جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره جهانی فیلم دهلی نو NDFF ۲۰۲۱ را دریافت کرد.

کیانی این جایزه را برای ایفای نقش عطیه در فیلم مرده‌خور به کارگردانی صادق صادق دقیقی به دست آورد.

وی پیش از این جایزه بهترین بازیگر زن را برای فیلم‌های سایه به کارگردانی روح الله حجازی و دو شب و سه روز به کارگردانی مرجان اشرفی زاده از جشنواره فیلم «یاس» و جایزه بهترین بازیگر زن را از دوازدهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی سانفرانسیسکو آمریکا برای فیلم کوتاه کلاس رانندگی ساخته مرضیه ریاحی به دست آورده بود.

جشنواره جهانی فیلم دهلی نو NDFF ۲۰۲۱ از ۱ تا ۸ فروردین ۱۴۰۰ برابر با ۲۱ تا ۲۸ مارس ۲۰۲۱ در پایتخت کشور هند برگزار شد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر