امشب دربی تهران درحالی برگزار می‌شود که برای دومین بار در ۴۵ سال اخیر، زنان می‌توانند نظاره‌گر این مسابقه از نزدیک باشند.

سایت شماره یک:

شهرآورد ۱۰۳ درحالی از ساعت ۲۰ آغاز می‌شود که این دومین بار است زنان مجوز تماشای داربی از نزدیک را خواهند داشت. در شهرآورد ۱۰۲، ۱۵۰۰ بلیط به هواداران زن پرسپولیسی فروخته شد و در مقابل ۱۵۰۰ بلیط هم برای هواداران زن استقلالی در نظر گرفته شده بود که البته در آن برهه از زمان، اعتراضات زیادی از سوی آن‌ها وجود داشت.

 

اما در روزهای اخیر و پس از قطعی شدن زمان شهرآورد ۱۰۳، هواداران زن این دو تیم اعتراض مشترکی مبنی بر افزایش سهم برای خرید بلیط داشتند تا بخش بیشتری از ورزشگاه را در اختیار داشته باشند. بر اساس آنچه اعلام شده، برای داربی شماره ۱۰۳، مجموعا ۵۰۰۰ بلیط به زنان هوادار دو تیم اختصاص داده شده است که در کمتر ۵ دقیقه این میزان بلیط به فروش رسید. در این مسابقه زنان پرسپولیسی ۲۵۰۰ سهم بلیط خواهند داشت و در مقابل دختران استقلالی هم از همین میزان سهم برخوردارند.

گفتنی است که ضلع جنوبی و شمالی استادیوم آزادی در طبقه دوم که شامل پشت دروازه‌های دو تیم است، محل استقرار زنانی خواهد بود که موفق به خرید بلیط الکترونیکی شده‌اند. همچنین محل ورود آن ها از پارکینگ شماره ۲ واقع در ضلع غربی ورزشگاه آزادی خواهد بود.


 

تگ های مرتبط

ارسال نظر