رضا رشیدپور با انتشار این عکس خبر از یک اثر هنری مشترک با حجت اشرف‌زاده داد.

سایت شماره یک:

بیوگرافی رضا رشیدپور
شروع فعالیت های هنری رضا رشیدپور
ازدواج رضا رشیدپور
رضا رشیدپور مجری،‌ بازیگر و هنرمند خوب کشورمان است. رضا رشیدپور به واسطه اجرای خوب و البته جنجالی شدن بعضی از برنامه‌هایش توانسته به عنوان یک مجری موفق و البته پرحاشیه شناخته شود. رضا رشیدپور همزمان در دو دانشگاه، در دو رشته عمران و کارگردانی فارغ التحصیل شده است. رضا رشیدپور در اسفند ۱۳۹۷ رشیدپور در کنار احسان علیخانی، محمد دلاوری و رامبد جوان به عنوان مجریان برتر جام جم برگزیده شدند. رضا رشیدپور طرفداران بسیاری دارد.

رضا ریدپور

بیوگرافی رضا رشیدپور

رضا رشیدپور متولد 19 مرداد 1357 در تهران مجری ، بازیگر و کارگردان است. فارغ التحصیل لیسانس دو رشته مهندسی عمران و کارگردانی می باشد که فعالیت خود را از اجرا شروع کرد سپس وارد سینما شد و حالا ساخت و ساز نیز می کند. در خیابان سرسبیل تهران بدنیا آمد اما اصالتا تبریزی است و تنها یک خواهر کوچکتر بنام نازیلا دارد که فارغ التحصیل دکترای رشته معماری می باشد. پدرش از مهندسین تکنسین لشکر سپاه عاشورای تبریز بود که در ماموریت خود برای جمع آوری تجهیزات سپاه در دزفول حین انجام کار قطع نخاع و سال 1376 شهید شد. زمان تحصیل یکی از بچه زرنگ های مدرسه بود بطوری که دیپلم خود را با معدل 19/86 در رشته ریاضی و فیزیک به اتمام رساند و سپس وارد دانشگاه شد.

رضا رشیدپور

شروع فعالیت های هنری رضا رشیدپور

کار اجرا را از برنامه های مناسبتی سر صف مدرسه شروع کرد تا اینکه سال 1372 در 15 سالگی توسط معلم پرورشی اش بنام آقای خدایی به رادیو معرفی شد. او یک روز بعد از تست و قبولی کار خود را بعنوان گزارشگر شروع کرد سپس سال 1375 در 18 سالگی اجرای برنامه طعم پاییز را در تلویزیون برعهده گرفت.

رشیدپور در سال 1385 با اجرای برنامه گفتگو محور مثلث شب شیشه ای در شبکه تهران نشان داد مجری توانمندی است. سپس برنامه عبور شیشه ای و مثلث شیشه را با محور گفتگو با سیاستمداران جلوی دوربین برد که نهایتا بخاطر سوالات تیز برنامه توقیف و او هم ممنوع التصویر شد. بعد از ممنوع التصویری به کلاس های خلبانی رفت تا اینکه مدرک خود را برای خلبانی ایرباس سری 300 دریافت کرد سپس تصمیم گرفت بازیگر شود. او در سال 1387 وقتی 30 ساله بود در فیلم سوپر استار به کارگردانی و نویسندگی تهمینه میلانی اولین تجربه بازیگری را بدست آورد. سال 88 در فیلم بی پولی حضور داشت تا اینکه سال 89 در فیلم در امتداد شهر بازی کرد سپس در شیش و بش سال 90 و قاتل اهلی 96 نیز حضور داشت.

رضا رشیدپور

ازدواج رضا رشیدپور

رضا رشیدپور در سال 1382 وقتی 25 ساله بود با خانم «نغمه مهرپاک» 28 ساله که آن زمان مجری رادیو بودند ازدواج کرد که آشنایی این دو از اجرای مشترک شروع شد. ثمره این ازدواج یک دختر بنام «هلن» می باشد. تابحال چندین بار خبر جدایی و طلاق رضا رشیدپور از همسرش منتشر شده که صحت نداشته و این زوج کنار هم زندگی می کنند.

شغل دوم

رضا رشیدپور در کنار اجرا ، یک شرکت فنی مهندسی طراحی و ساخت دارد و در پروژه های بزرگ عمرانی در سطح نیروگاه سازی و پتروشیمی فعالیت می کند. او همچنین یک هلدینگ از شرکت هواپیمایی ایرانیان دارد و خدماتی تور ، آموزش پرواز هواپیماهای سبک و لاین تفریحی ارائه می دهد.

رضا رشیدپور

تگ های مرتبط

ارسال نظر