رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران محدودیت‌های کرونایی تعطیلات عید قربان را اعلام کرد

سایت شماره یک:

اعمال سرهنگ علی سلیمانی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران از اعمال محدودیت‌های کرونایی تعطیلات عید قربان خبر داد و اظهار داشت: محدودیت‌ها از ساعت ۱۸:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۲۸ تیر ماه ‌۱۴۰۰‬ شروع و تا ساعت ۷ صبح روز دوشنبه چهارم مردادماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

سلیمانی افزود: خروج خودرو‌های شخصی، با پلاک استان تهران (شرق استان تهران) ورود خودرو‌های شخصی با پلاک‌های دیگر شهر‌ها به شرق استان تهران ممنوع می‌باشد.

وی با بیان اینکه سفر از و به همیه شهر‌های دارای وضعیت قرمز کرونایی سراسر کشور، مطلقاً ممنوع است گفت: عوامل نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی رانندگی، به منظور جلوگیری از تردد خودرو‌ها به صورت محسوس و نامحسوس، نسبت به تشدید کنترل‌ها در مبادی اصلی و فرعی ورودی و خروجی به مقصد شرق استان تهران اقدامات لازم را معمول می‌نمایند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران بیان داشت: خودرو‌های شخصی دارای پلاک شرق استان تهران، چنانچه برای خروج مراجعه نمودند، عودت و در صورت عدم تمکین، علاوه بر اعمال قانون، عودت می‌گردند و نیروی انتظامی و فرمانداری‌ها در فاصله زمانی یاد شده دربند (۱) از صدور مجوز تردد غیر اضطراری تعریف شده قبلی، مطلقاً خودداری می‌کنند و تمامی مجوز‌های صادره قبل از این مصوبه، غیرقابل استفاده و باطل اعلام می‌شود.

سلیمانی در پایان ضمن درخواست از همه همشهریان عزیز جهت عدم سفر و خروج از شهرستان‌های شرق استان تهران بیان داشتند همانطور که قبلاً اعلام گردید ترخیص خودرو‌های توقیفی در پارکینگ‌ها تا پایان سال ۱۳۹۹ با تسهیلات ویژه ادامه دارد از مالکین و متصرفین خودرو‌های توقیفی درخواست می‌شود جهت ترخیص خودرو‌های خود به مراکز خدمات پلیس + ۱۰ مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

تگ های مرتبط

ارسال نظر