سایت شماره یک:

کریستین رونالدو بازیکن فوتبال نام‌آشنای این روزهای دنیاست. کریستین رونالدو از جمله بازیکنانی است که به دلیل موقیت‌های چشم‌گیرش، در تاریخ ماندگار خواهد شد. کریستین رونالدو در سرتاسر دنیا مخصوصا کشور عزیزمان ایران،‌ طرفداران بسیاری دارد. کریستین رونالدو ازدواج کرده و چهار فرزند دارد. کریستین رونالدو اکنون در باشگاه فوتبال یوونتوس ایتالیا مشغول به بازی است.

رونالدو

کریستین رونالدو فوتبالیست معروف پرتغالی سابقه بازی در تیم های رئال مادرید، منچستر یونایتد و اسپوتینگ بی را در کارنامه خود دارد. او هم اکنون در پست مهاجم برای تیم یوونتوس و تیم ملی پرتغال بازی می کند. در قسمت زیر عکس کمتر دیده شده از جشن تولد فرزند رونالدو ستاره فوتبال جهان را قرار داده ایم.

رئال مادرید در تابستان سال ۲۰۰۹ با قراردادی ۹۴ میلیون یورویی، با کریس به توافق رسید و رکورد گران‌قیمت‌ترین بازیکن فوتبال جهان را شکست. بزرگ‌ترین موفقیت او در باشگاه مادریدی جدید خود، فتح لا لیگا و همچنین جام باشگاه‌های اروپا بوده‌است. او در فصل ۱۱–۲۰۱۰، رکورد ۴۰ گل تلمو زارا و ۳۸ گل هوگو سانچز در یک فصل رئال را شکست. او با به‌ثمر رساندن ۵۱ گل در یک فصل، رکورد تاریخ باشگاه که دست فرانس پوشکاش با ۴۹ گل بوده‌است را شکست.

رونالدو

او برترین گلزن تاریخ رئال مادرید در لالیگا است. رونالدو اولین بازیکن در تاریخ لالیگا است که در زمین حریف موفق به زدن ۵ گل شده‌است و پس از لیونل مسی دومین گلزن برتر تاریخ لالیگا است. همچنین رکورددار گلزنی در تاریخ رئال مادرید است. او با ثبت ۳۶ هت تریک، به همراه مسی رکوردار هت تریک لالیگا نیز هست. همچنین با زدن ۱۲۷ گل در لیگ قهرمانان اروپا رکورددار گل زده‌ است. رونالدو در ۱۰ تورنمنت بین‌المللی حضور داشته که در همگی آنها موفق به گلزنی شده‌است.

رونالدو در فصل ۲۰۱۴–۲۰۱۵ لیگ قهرمانان اروپا با دو گلی که در مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌ها در بازی برگشت در مقابل شالکه به ثمر رساند، رکورد رائول و لیونل مسی را شکست و با ۷۸ گل رکورددار گل تمام رقابت‌های اروپایی شد.

رونالدورونالدو

تگ های مرتبط

ارسال نظر