سایت شماره یک:

از تجزیه و تحلیل رقابتی برای رتبه بندی بیشتر در نتایج جستجو استفاده کنید

تجزیه و تحلیل رقابتی اغلب در استراتژی های بازاریابی دیجیتال نادیده گرفته می شود ، زیرا بازاریابان جستجوگر بر کلمات کلیدی و بک لینک ها تمرکز می کنند. با این حال ، بدون داشتن هوش رقابتی موفق ، موفقیت در SERP ها یک چالش خواهد بود. برای اینکه مارک شما حضور دیجیتالی قوی داشته باشد ، رتبه بندی خوب و سئو سایت را فراموش نکنید.

تحقیقات BrightEdge نشان داده است که 51 درصد از ترافیک شما از طریق جستجوی ارگانیک انجام می شود. مشتریان امروز آنلاین هستند. آنها کنترل مراحل اولیه فرایند خرید را در دست گرفته اند ، زیرا آنها به جای پاسخگویی به فروشندگان به دنبال پاسخگویی هستند. این توضیح می دهد که چرا 81 درصد از مشتریان و 94 درصد از خریداران B2B قبل از خرید جستجو را انجام می دهند.

در حالی که بسیاری از مارک ها تصمیم گرفته اند از آخرین استراتژی های سئو برای جذب این ترافیک استفاده کنند ، اما بخش مهمی از این معما را نادیده می گیرند. سئو یک بازی با جمع صفر است. برای اینکه شما در رتبه بندی بالا بروید ، شخص دیگری باید پایین بیاید. شما نمی توانید تمام تلاش خود را برای بهینه سازی مطالب خود بدون در نظر گرفتن آنچه دیگران در استراتژی های آنلاین خود انجام می دهند ، به کار گیرید. برای موفقیت واقعی در اینترنت ، باید بتوانید از رقبا پیشی بگیرید و فرصت های جدیدی را برای بهبود رتبه کشف کنید. می توانید از تجزیه و تحلیل رقابتی و هوش رقبا برای یافتن جنبه های جدیدی از یک استراتژی دیجیتالی قوی استفاده کنید که ممکن است در غیر این صورت از آن غافل شده باشید.برای مثالما در تیم سئو ورد در 2 پروژه تور استانبول توریاب که ئر حوزه گردشگری و آژانسهای مسافرتی فعالیت می کرد و هم چنین در صنعت چاپ برای چاپ آرمانی عبارت چاپ دیجیتال را با یک فرمول ساده به نتایج صفحه یک آوردیم

سئو ورد

انواع هوش رقابتی برای استخدام

دو نوع اصلی از هوش رقابتی وجود دارد که شما می خواهید هنگام ایجاد استراتژی دیجیتال خود از آنها استفاده کنید. اولین نوع هوش رقابتی در مقیاس وسیع انجام می شود. این شامل کشف مارک های رقیب آنلاین شما و بررسی اهداف کلیدی ، رتبه بندی و استراتژی های محتوا است. شما داده هایی را بررسی می کنید که حتی ممکن است به کشف رقبایی که نمی دانستید وجود دارند ، کمک کند ، مانند فروشنده ای انحصاری آنلاین که به هیچ وجه در بخش آجر و ملات با شما رقابت نمی کند. با سئو ، مهم است که یک رقیب را به عنوان هر نهادی که از نظر کلمات کلیدی ضروری شما بالاتر از شما قرار دارد ، در نظر بگیرید ، خواه سازمانی باشد که به طور سنتی یک رقیب محسوب می شوید.

نوع دوم تحلیل رقابتی دقیق تر خواهد بود. همانطور که محتوا را توسعه می دهید و آن را برای کلمات کلیدی خاص بهینه سازی می کنید ، باید صفحاتی را که قبلاً رتبه بالایی در SERP ها دارند ، مشاهده کنید. با بینش مناسب ، می توانید ببینید چه چیزی این محتوا را متمایز می کند و از رتبه بالایی برخوردار است ، مانند پیوندهای پشت سر هم به محتوا و تعداد دفعات استفاده آنها از کلمه کلیدی مورد نظر. سپس می توانید از این بینش ها هنگام نوشتن و بهینه سازی مطالب خود استفاده کنید و نقاط ضعفی را در محتوای دیگر جستجو کنید تا بتوانید مطالب خود را در SERP بالاتر ببرید.

هر دو نوع هوش رقبا در ایجاد یک استراتژی آنلاین موفق مهم هستند. درک اینکه رقبا کجا هستند و چگونه استراتژی های SEO خود را دنبال می کنند ، باید در هر مرحله از راه مورد توجه قرار گیرد. برای راهنمایی بیشتر ، کتاب الکترونیکی BrightEdge ، 4 مرحله اثبات شده برای تجزیه و تحلیل رقابتی را بارگیری کنید .

تور ارزان استانبول با درک کلمات مسافران

کاربرد تجزیه و تحلیل شکاف کلید واژه

تجزیه و تحلیل رقابتی در مقیاس بزرگ در برابر برخی از رقبای شناخته شده خود انجام دهید. موفقیت کلی آنها را بصورت آنلاین مشاهده کنید.سپس می توانید شکاف کلمات کلیدی را تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید آیا کلمات کلیدی برای آنها رتبه بندی خوبی دارد یا نه. از این اطلاعات برای افزایش گروه های کلمه کلیدی ردیابی شده خود و ایده های جدید برای تیم های محتوایی خود استفاده کنید. معیارهای پایه را در نظر بگیرید تا ببینید رتبه بندی شما در مقایسه با سایرین در گروه کلمات کلیدی اصلی چقدر خوب است. تجزیه و تحلیل سطح بالا را انجام دهید تا ببینید چقدر در کلمات کلیدی که بیشترین اهمیت را برای سازمان شما دارند رتبه بندی می کنید.

به راحتی می توانید از ویژگی اشتراک گذاری صدا استفاده کنید ، که به شما امکان می دهد میزان فضای دیجیتالی را که برای گروه کلمات کلیدی اشغال کرده اید و همچنین عملکرد وب سایت های دیگر را ببینید. به رتبه بندی کلمات کلیدی فردی و ایمن سازی فضای غنی قطعه ، مانند پاسخ سریع توجه کنید. هرچه تصویری واضح تر به دست آورید ، درک شما از پیشرفت شما بهتر خواهد بود. به استراتژی های کلی بزرگترین رقبای خود نگاه کنید.

شما می خواهید بر رقبای آنلاین خود تمرکز کنید ، بدین معنا که اگر هنگام مشاهده معیارهای سهم صدا ، موارد جدیدی را پیدا کردید ، مطمئن شوید که آنها نیز در تجزیه و تحلیل شما جایی دارند. به استراتژی های محتوای آنها مانند مکان های پاسخ سریع ، رتبه بندی 3 بسته محلی و محل جستجوی تصویر نگاه کنید. این به شما کمک می کند تا درک قوی تری از نقاط قوت و ضعف در تلاش های دیجیتالی آنها بدست آورید ، بنابراین می توانید مناطق مورد نظر خود را برای بهبود پیدا کنید.

به رتبه ده صفحه برتر برای کلمات کلیدی مورد نظر خود نگاه کنید. هنگامی که تجزیه و تحلیل رقابتی خود را مشخص کردید و کلمات کلیدی مورد نظر خود را درک کردید ، با نگاه کردن به ده صفحه برتر که برای این کلمات کلیدی رتبه بندی شده اند ، شروع کنید. به اطلاعاتی مانند پیوندهای پشتیبان اشاره شده به صفحات ، محل و زمان نمایش کلمه کلیدی و کیفیت محتوا توجه کنید. به دنبال شکاف هایی باشید که می توانید از آنها برای پیشبرد رتبه بندی مطالب خود استفاده کنید.

سئو سایت

هوش رقابتی را به کار اندازید

با تجزیه و تحلیل شکاف رقابتی شروع کنید. محتوای باکیفیتی ایجاد کنید که خلاءهای باقی مانده از رقبا را پر کند. محتوای خود را به سمت مخاطبان خود هدف قرار دهید. به یاد داشته باشید که هوش رقابتی می تواند به شما در ایجاد یک استراتژی برتر کمک کند ، اما اصول اساسی سئو هنوز هم صادق است: محتوای شما باید در درجه اول برای کسانی که از آن استفاده می کنند ایجاد شود. مشارکت و ترافیک بر میزان جذب محتوای شما در مشتریان و در نتیجه درآمد تأثیر خواهد گذاشت.

هنگام ایجاد محتوا ، هدف اصلی شما باید ایجاد محتوای جالب و مفید باشد که با هدف جستجوی مشتری مطابقت داشته باشد. کلمات کلیدی ضروری را به صورت طبیعی و مرتبط وارد کنید و از سئوی داخلی صفحه اطمینان حاصل کنید-عناصر ساختاری صفحه تا حدی آماده هستند. در اینجا یک چک لیست بهینه سازی روی صفحه برای راهنمایی بیشتر وجود دارد. در نهایت ، قبل از انتشار محتوا ، مهم است که آن صفحات را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به درستی بهینه شده اند و بهترین عملکرد را برای کاربر نهایی ارائه می دهند. با توجه به اینکه گوگل در حال حاضر در برابر اقدامات فنی مانند سرعت صفحه و عناصر اصلی وب قرار گرفته است ، اگر عملکرد فنی صفحه ضعیف باشد ، محتوای مناسب همچنان می تواند در SERP ضعیف عمل کند.

از نقطه نظر رقابتی ، شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که محتوا و صفحات فرود که منتشر می کنید سریعتر بارگیری می شود و تجربه کاربری بهتری را نسبت به رقبای خود ارائه می دهد. تمرکز بر عناصر فنی و عناصر UX صفحات فرود شما ، و نحوه مقایسه آنها با رقابت ، به وب سایت شما کمک می کند تا در SERP های ارگانیک پیشرفت کند. 

از یک روش ترکیبی با تیم جستجوی پولی خود برای افزایش دید در گروه های کلیدی کلیدی چالش برانگیز استفاده کنید. اگر تجزیه و تحلیل فاصله کلمات کلیدی شما کلمات کلیدی را نشان داد که اهمیت بالایی برای رقبای شما دارند ، اما ده سایت رتبه بندی برتر دارای سطوح بالایی از بهینه سازی هستند و شما برای بدست آوردن جایگاه SERP در مقابل آنها تلاش می کنید ، استراتژی PPC خود را برای به حداکثر رساندن حضور خود در نظر بگیرید.

استفاده از PPC و کانال های ارگانیک شما در کنار هم به صورت مکمل به شما کمک می کند تا در یک لیست بزرگتر و رقابتی تر از کلمات کلیدی نتایج ملموسی به دست آورید. مانند هر تلاش SEO ، نتایج خود را با پیشرفت در تلاش های رقابتی خود پیگیری کنید. به دنبال بهبود رتبه و ترافیک خود باشید ، سهم صدای خود را برای کلمات کلیدی مهم افزایش دهید و ببینید که چگونه این امر با درآمد سایت ارتباط دارد. فضاهایی را که در خارج از رده بندی از رقبای خود پیشی گرفته اید ، مانند قطعات غنی پیگیری کنید.

هنگام ایجاد یک استراتژی بازاریابی دیجیتالی پایدار ، باید به خاطر داشته باشید که موفقیت در SERP بیشتر از پیروی از بهترین شیوه های استاندارد سئو است. همچنین باید در نظر داشته باشید که رقبای شما چه کار می کنند و چگونه می توانید آنها را از راه دور خارج کنید. در صورتی که از تجزیه و تحلیل رقابتی استفاده نکنید ، در فضای رقابتی بازاریابی دیجیتال ، موفقیت شما محدود خواهد شد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر