به تازگی بهاره رهنما بازیگر پرحاشیه سینما و تلویزیون با انتشار عکسی از خود صفحه اینستاگرام خود را به روز کرد

سایت شماره یک:

بهاره رهنما متولد ۱۰ آذر ۱۳۵۲ است.بهاره رهنما دختری به نام پریا دارد.بهاره رهنما بعد از جدایی از قاسم‌خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.بهاره رهنما در فضای مجازی حاشیه های زیادی دارد.عکس جدید بهاره رهنما را ببینید

زندگی خصوصی بهاره رهنما

بهاره رهنما بهاره رهنما در ۱۰ آذر سال ۱۳۵۲ در اراک (روستای هزاوه) متولد شد. او لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی دارد. مادر بهاره رهنما پروین قائم مقامی از بازیگران خوب کشورمان است.

بهاره رهنما هم اکنون همسر  امیر خسرو عباسی است. او یک دختر به نام پریا قاسم‌خانی دارد که در خارج از کشور در رشته موسیقی درس می‌خواند. پریا با مادرش در دو فیلم بانو و مرد هزارچهره بازی کرده است.

بهاره رهنما در کنار بازیگری دستی در تالیف داشته و چندین کتاب منتشر کرده است. جالب است بدانید بهاره رهنما کافه‌داری نیز می‌کند. او یک کافه رستوران به نام گوزن دارد که در اوقات بیکاری شخصا آن را اداره کرده و گاهی در آن نمایشنامه خوانی می‌کند.

 ازدواج بهاره رهنما

بهاره رهنمابهاره رهنما در سال ۱۳۷۲ یعنی در ۱۹ سالگی با پیمان قاسم خانی (متولد ۳۰ دی‌ ۱۳۴۴) نویسنده مشهور سینما ازدواج کرد و حاصل این ازدواج دختری به نام پریاست که در ۱۷ مرداد ۱۳۷۶ متولد شد. 

 

پیمان قاسم‌خانی که در دانشکده اهواز آمار انفورماتیک خوانده‌ است در سال ۱۳۷۰ به مرکز آموزش فیلمسازی باغ فردوس رفت و دوره فیلمنامه نویسی را در اولین مرکز گذرانده‌است. قاسم‌خانی در اکثر ساخته‌های مهران مدیری به عنوان نویسنده و یا سرپرست نویسندگان در کنار او حضور داشته‌است.

طلاق بهاره رهنما 

بهاره رهنما با طلاق از پیمان قاسم‌خانی از این خانواده هنری جدا شد و در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی تاجر لوازم بهداشتی و آرایشی و مالک برندهای هاینس و ژاکسی ازدواج کرد. امیر خسرو عباسی متولد ۱۳۵۳ است و ازدواج پر سر و صدای او با بهاره رهنما بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی پیدا کرد.

بهاره رهنما هر از گاهی در صفحه اینستاگرام خود به تبلیغ لوازم آرایشی برند همسرش می‌پردازد و به عبارتی مدل تبلیغاتی محصولات این برند نیز هست.

بهاره رهنما از معدود بازیگرانی است که تحصیلات بالای دانشگاهی دارد و چندین کتاب نوشته است.

شقایق دهقان از بازیگران خوب سینما و تلویزیون در گذشته جاری ( همسر برادر شوهرش ” مهراب قاسم خانی ” ) او بوده است. بهاره رهنما در چندین سریال مانند مرد هزار چهره ، پژمان و … به همراه جاری خود شقایق دهقان بازی کرده است.

ازدواج دوم بهاره رهنما

بهاره رهنمابی تردید پیمان قاسم خانی بهترین گزینه برای ازدواج برایم بود. دوستانم برخی اوقات می گویند مردان ایرانی نمی توانند زنی مانند تو که اینقدر فعال هستی را تحمل کنند.

احتمالا حق با آنهاست چون پیمان در مقابل من خیلی صبور است. اولین بار که پیمان را دیدم یک دختر ۱۷ ساله بودم و بخاطر اینکه جهشی درس خوانده بودم وارد دانشگاه شده بودم. یک روز زمان بازگشت از دانشگاه در خیابان ولیعصر به صورت اتفاقی با هم آشنا شدیم و بعد از چند سال ازدواج کردیم.

اما پس از چندین سال زندگی مشترک بهاره و پیمان خبر جدایی آنها همه را شوکه کرد و هیچ گاه بهاره رهنما علت جدایی از پیمان قاسم خانی را بر ملا نکرد!

بهاره رهنما در تاریخ ۴ شهریورماه ۱۳۹۶ برای بار دوم با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. بهاره رهنما با انتشار پستهایی از مراسم عروسی اش در کنار همسر دومش، در صفحات خود این خبر را اعلام نمود.

امیر خسرو عباسی همسر دوم بهاره رهنما مدیرعامل شرکت آرایشی بهداشی ژاکسی هاینس و شرکت پارس پخش کهن است. او اولین تولید کننده کرم شترمرغ در ایران است! بهاره رهنما پیش از ازدواج، با امیر خسرو عباسی همکاری و برای آن تبلیغ می کرد. و همین امر موجبات آشنایی بیشتر برای ازدواج آنها را فراهم کرد.

فعالیت حرفه‌ای ‌بهاره رهنما 

بهاره رهنمابهاره رهنما اولین بار در ۱۷ سالگی با حضور در فیلم سینمایی «افعی» وارد عرصه بازیگری شد. سپس در فیلم «عاشقانه» بازی کرد؛ نقش مقابل او در فیلم عاشقانه پیمان قاسم خانی بود که در آن زمان با یکدیگر نامزد بودند. اما بازی در فیلم «نان، عشق، موتور ۱۰۰۰» بود که توانایی‌های او در زمینه کمدی را نشان داد. بعد از آن با حضور در سریال‌های پربیننده‌ای مثل «من یک مستاجرم»، «زیرزمین»، «مرد هزار چهره» و…  بیش از پیش در میان عموم مردم شناخته شد.  

کتاب های بهاره رهنما 

پای به جاده زدن ،نشر نگاه 13٩٦

زن باران، نشر نگاه، 1394

مالیخولیای محبوب من، نشر نگاه،1392

ماه هفت شب، نشر نگاه 1389

چهار چهارشنبه و یک کلاه گیس، نشر چشمه، 1388

تگ های مرتبط

ارسال نظر