محمدرضا گلزار بزودی نقش یک روحانی را بازی میکند.

سایت شماره یک:

محمدرضا گلزار بازیگر معروف و خوش استایل سینمای ایرانست.محمدرضا گلزار علاوه بر بازیگری خواننده و نوازنده نیز هست.در بین بازیگران مرد ایرانی محمدرضا گلزار جز سوپراستارها بشمار میرود و طرفداران بسیاری دارد.محمدرضا گلزار قرار است بزودی نقش یک روحانی را بازی کند و راجع به این نقش گفته که بسیار ایفای این نقش را دوست دارد چون اعتقادات مذهبی خود را قوی دانست.

بیوگرافی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار نوازنده و خوانندۀ موسیقی پاپ و بازیگر تلویزیون و سینما سال 1356 در شهر تهران متولد شد.پدر گلزار اهل تبریز و مهندس و مادرش تهرانی و خانه دار است، یک برادر بنام علیرضا مهندس عمران، یک خواهر بنام آتوسا مترجم زبان کشور آلمان و برادر کوچک بردیا مترجم زبان انگلیسی است.وی فارغ‌ التحصیل مهندسی مکانیک اسـت. والیبال را در زمان دبیرستان شروع کرد و در باشگاه های پارس خودرو ، شیشه و گاز ، پاس و دیهیم در پست توپ گیر بهترین بازیکن والیبال استان تهران بود.

untitled

تنها والیبال نبود و بطور حرفه ای هم پیگیر اسکی بود و کارت مربیگری اسکی آلپاین را هم دارد و موسیقی را با مخالفت پدرش از سوم دبیرستان بصورت خودآموز با گیتار سپس پیانو شروع کرد تا اینکه بعد از دانشگاه به عنوان نوازنده عضو گروه آریان شد.

untitled

فعالیت در گروه آرایان

محمدرضا گلزار در گروه  آریان مدت ها بعنوان نوازنده ارگ و پرکاش فعالیت می کرد و آنجا دیده شد.او درسال «1379» با ایفای نقش در فیلم سام و نرگس قدم بـه عرصۀ‎ سینما گذاشت.محمدرضا گلزار جایزۀ بخش تجلیل دومین جشنوارۀ فیلم های ایرانی در تورنتو و تقدیرنامه بعنوان فیلمنامه‌ نویس و بازیگر برای فیلم شیش و بش «1389» در سومین جشنوارۀ فیلم‌ های ایرانی در تورنتو را در کارنامه‎ دارد.

untitled

داستان بازیگری محمدرضا گلزار

فروردین ماه 1379 بود که در شهر خزر شهر در کافی شاپ ایرج قادری کارگردان را دید، سر میزشان رفت و از او برای اولین کنسرت گروه آریان دعوت کرد.اما در پاسخ ایرج قادری او را برای بازی در فیلم نرگس و سام دعوت کرد، به این صورت بعد از چند تست و پیش تولید گلزار درسال 79 اولین تجربه بازیگری خودرا بدست آورد.محمدرضا گلزار اولین بار در سام و نرگس ایرج قادری دیده شد .

untitled

 پول‌ سازترین بازیگر سینمای ایران

سالیان اسـت هرگاه در ایران واژه سوپراستار بـه گوش میخورد، اولین نامی کـه ناخودآگاه بـه ذهن می آید محمدرضا گلزار اسـت. محمدرضا گلزار بازیگر موفق ایرانی اسـت. تیپ و استایل خاصش طرفداران زیادی دارد. او پرطرفدارترین بازیگر ایرانی در فضاهای مجازی ازجمله اینستاگرام اسـت. برخی وی را گران‌ ترین بازیگر ایرانی میدانند. اما چـه کسی اسـت کـه نداند این بازیگر گران‌ قیمت، نزدیک بـه دو دهه پول‌ سازترین بازیگر سینمای کشور ایران هم بوده اسـت. گلزار در بین بازیگران مرد درکنار امین حیایی و در بین آرتیست‌های خانم بیشتر از همه ی با الناز شاکر دوست و مهناز افشار همبازی بوده و زوج‌ های آشنایی را تشکیل داده اسـت.

untitled

با این که چند باری تا آستانهٔ بازی در فیلم‌های‌ کارگردانانی چون بهرام بیضایی برای فیلم لبه پرتگاه، داریوش مهرجویی برای فیلم مهمان مامان، مسعود کیمیایی برای فیلم سربازان جمعه و ابراهیم حاتمی کیا برای فیلم دعوت پیش رفت اما هیچ کدام به نتیجه نرسید.در سال 97 با برنامه ای مسابقه محور به اسم "برنده باش"  به تلویزیون آمد."برنده باش" حاشیه کم نداشت و به‌رغم ماجرای نظرسنجی در رأی‌گیری بهترین برنامه مردمی صداوسیما، با حمایت همه‌جانبه به کار خود ادامه می‌داد.

untitled

سوابق هنری محمدرضا گلزار

از میان آثار محمدرضا گلزار می توان به عناوینی همچون دموکراسی تو روز روشن، سیزده گربه روی شیروانی، شام آخر، مادر قلب اتمی، ساخت ایران، رحمان ۱۴۰۰، ما همه با هم هستیم، کلاغ‌ پر، کما، آینه بغل، عاشقانه و گیسو اشاره کرد.علاقه و چهره جذاب اش باعث شد در سال 1380 وقتی 24 ساله بود تصاویرش با برند پوشاک مردانه ایکات بعنوان اولین فتومدل رو بیلبوردهای تبلیغاتی برود.

untitled

محمدرضا گلزار در مدلینگ

آهو سپانلو از سال 1386 به عنوان استایلیست اختصاصی محمدرضا گلزار کارهای مربوط به انتخاب و طراحی لباس او برای مراسمات مختلف را بر عهده دارد.خانم سپانلو فارغ التحصیل مد و لباس از دانشگاه انگلستان می باشد و آخرین متد های طراحی را در لباس های گلزار اعمال می کند.

محمدرررضا گلزار

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر