محراب قاسم خانی برای تبریک روز دختر برای دخترش نوشت:اسید اوریکم زده بالا حال ندارم چیز جدید بنویسم روزت مبارک

سایت شماره یک:

محراب قاسم خانی نویسنده مطرح ایرانی است.محراب قاسم خانی همسر شقایق دهقان و برادر پیمان قاسم خانی است.محراب قاسم خانی نویسندگی بیشتر کارهای مهران مدیری را انجام داده است.محراب قاسم خانی علاوه بر نویسندگی چند نقش کوتاه هم ایفا کرده است.

محراب قاسم خانی

بیوگرافی محراب قاسم خانی

محراب قاسم خانی متولد سال ۱۳۵۰ در تهران است. محراب، متولد آذر ماه است. محراب قاسم خانی، پیش از ازدواج با شقایق دهقان، همسر مریم گلرو بود. دختری به نام نیروانا از همسر سابقش دارد. محراب قاسم خانی، فوق لیسانس نقاشی داشته و به عنوان نویسنده مطرح مجموعه پر طرفدار شب های برره وباغ مظفر به کارگردانی مهران مدیری، فعالیت داشت. محراب قاسم خانی، برادر پیمان قاسم خانی است.

محراب قاسم خانی

محراب قاسم خانی، به عنوان بازیگر هم در برخی از مجموعه ها حضور داشت که از آن جمله می توان به جهان با من برقص به کارگردانی سروش صحت، «خوب بد جلف» به کارگردانی پیمان قاسم خانی اشاره کرد.

برادر محراب قاسم خانی (پیمان) سال ۱۳۷۰ یعنی ۱۳ سال پیش از ازدواج محراب قاسم خانی و شقایق دهقان، با بهاره رهنما هنرپیشه سینما و تلویزیون و تئاتر، ازدواج کرد و در سال ۱۳۹۴ از او جدا شد. پیمان قاسم خانی که دی ماه سال ۱۳۴۴ در تهران متولد شد، نویسنده سریال ها و مجموعه های تلویزیونی بسیاری از جمله پاورچین، شب های برره، ورود آقایان ممنوع و مارمولک است. او را برجسته ترین نویسنده ژانر کمیک در ۲۰ سال اخیر سینما و تلویزیون ایران می دانند.

محراب قاسم خانی

محراب قاسم خانی در ازدواج اول خود، که حاصلش یک دختر به نام نیروانا بود، موفق نبود. محراب قاسم خانی در سریال پاورچین ساخته مهران مدیری به عنوان طراح دکور و نویسنده ایفای نقش کرد. شقایق دهقان هم در سریال پاورچین حضور داشت. کلید آشنایی از آن زمان زده شد و با یکدیگر ازدواج کردند. این پیوند دومین ازدواج محراب قاسم‌خانی به حساب می‌آید و حاصل آن یک پسر به نام نویان بود. عمده فعالیت شقایق دهقان در سریال‌ها‌ی نود شبی مهران مدیری می‌باشد. از بازی‌های معروف او ایفای شخصیت خانم شیرزاد در سریال ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت در سال ۱۳۹۰ است.

محراب قاسم خانیشقایق دهقان و محراب قاسم خانی ۱۷ سال پیش با هم ازدواج کردند . تبریک تولد متفاوت نیروانا قاسم خانی به شقایق دهقان، حرف و حدیث هایی در پی داشت.

نظر شقایق دهقان راجع به محراب قاسم خانی

در مورد سهم محراب قاسم خانی، نویسنده و همسر سابقش در شکل گیری این علاقه و پرورش آن گفت: قطعا وقتی با گروهی کار می کنید و کسی کنارتان است که دائم در حال نوشتن و نویسندگی و این هاست بر روی شما هم تاثیر می گذارد اما این آخری ها به مشکل خوردیم. آدم وقتی پیر می شود، آستانه تحملش پایین می آید و مهراب قاسم خانی همیشه رئیس بود و مافوق بود و بالاتر بود و دیگر به جایی رسیده بود که گفتم خدایا اگر بخواهم الان شروع به نوشتن کنم کارم به چالش می کشد و اصلا ولش کن و نمی خواهد.

دهقان در جواب سوال فریدون جیرانی که آیا همچنان با محراب قاسم خانی زندگی می کند از متارکه ای که دو سال و نیم پیش صورت گرفته است خبر داد و گفت: الان دوباره دارم تلاشم را می کنم و اگر شروع به نوشتن کنم و به نویسندگی وصل شوم خیلی از نقش هایی را که الان بازی می کنم بازی نخواهم کرد ولی نمی دانم چرا آدم ها برای رسیدن به آرزوهایشان این قدر تنبلند و همت نمی کنند.

محراب قاسم خانی

محراب قاسم خانی و شقایق دهقان ، تصویری مشترک از هم را از بهار سال پیش تا کنون به اشتراک نگذاشته اند که شایعات درباره جدایی این زوج هنری را تشدید کرده است.

محراب قاسم خانی

بیوگرافی شقایق دهقان همسر محراب قاسم خانی

شقایق دهقان، متولد اسفند ماه سال ۱۳۵۸ در شهر گیسن آلمان است. شقایق دهقان را در سریال های پاورچین و ساختمان پزشکان در تلویزیون دیدم و در فیلم های سینمایی مختلفی از زیر نور ماه و شیرین عباس کیا رستمی تا انفرادی سید مسعود اطیابی، تماشا کردیم. شقایق دهقان حضور فعالی در تلویزیون داشته و نخستین کارش در سریال قطار ابدی به کارگردانی رضا عطاران در سال ۱۳۷۶ بود. نون خ ۲ به کارگردانی سعید آقاخانی ، از جدید ترین نقش آفرینی های کاراکتر «خانم شیرزاد» است.

محراب قاسم خانی

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر