گوهر خیر اندیش| عکسهای گوهر خیر اندیش در آمریکا

گوهر خیر اندیش به ایران برنگشت و در چند روز اخیر عکشهایی از او و دخترش در فضای مجازی منتشر شده که نظر کاربران هم به خود جلب کرده

سایت شماره یک:

گوهر خیراندیش عکسهایی ازخودش و دخترش در آمریکا منتشر کرده است.

گوهر خیر اندیش

بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که کارهای هنری او بر پرده سینما، سالن های تئاتر و قاب تلویزیون بسیار دیده می شود. او در سال های طولانی فعالیتش، پرکار بوده و کارنامه وزینی دارد. این بازیگر با وجود پرکاربودنش در سینما و تلویزیون، همچنان تلاش می کند در نقش های متفاوتی ظاهر شود و در هر نقشی حرفی برای گفتن داشته باشد. این هنرمند در سال82برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در فیلم «رسم عاشق کشی» و چندین بار هم نامزد دریافت این سیمرغ در سال های قبل از آن بوده است. البته تندیس زرین و دیپلم افتخار هم در کارنامه کاری اش کم ندارد.او حالا در سن 66سالگی با کسب این همه افتخارات و بازی در بیش از 100فیلم و نمایش به دنبال کار برگزیده تر است و می گوید: «من هیچ وقت خودم را محدود نمی کنم که حالا من جایزه ام را گرفتم روی طاقچه بگذارم و بعدش فعالیت نکنم. تمام تلاشم را می کنم که کارهای متفاوت از نقش های گذشته ام داشته باشم و به زودی برای بازی در چند فیلم به ایران بازخواهم گشت. البته دلتنگی وطن بهانه اصلی بازگشت من به ایران است».

گوهر خیر اندیش

از احوالات این روزهایتان برایمان بگویید. حال گوهر سینمای ایران چطور است؟ قصد بازگشت به وطن دارید؟

بله؛ البته که به وطنم بازخواهم گشت. قبل از شیوع ویروس کرونا برای دیدار دخترم و شرکت در مراسم ازدواج او به آمریکا آمده ام. با شیوع این بیماری و محدودیت سفرها و پرواز هواپیماها، مجبور شدم که چند ماهی بیشتر در اینجا بمانم. درضمن در ایران هم کاری نداشتم که انجام بدهم و باید در خانه می نشستم. بهتر دیدم که همین جا به درمان شکستگی پای چپم ادامه بدهم که البته هم اکنون بعد از 5بار شکستگی و عمل نسبتا خوب هستم.

گوهر خیر اندیش

تگ های مرتبط

ارسال نظر