سایت شماره یک:

احتمالاً شما هم تاکنون افرادی را دیده‌اید که هزینه‌های سنگینی برای تبلیغات محصول و سرویس‌های خود انجام داده‌اند؛ اما در کمال ناباوری، هیچ‌گونه دستاوردی نداشته و تغییر و تحول خاصی در روند سودسازی و فروش آن‌ها حاصل نشده است! حالا به نظر شما مشکل چیست؟! چرا گاهی اوقات تبلیغات کردن و بازاریابی برای‌مان سودی ندارد؟!

 

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که نحوه‌ی انجام تبلیغات و همچنین انتخاب روش‌های معرفی محصول می‌تواند تاثیر قابل ملاحظه‌ای روی بازدهی تبلیغات داشته باشد.

از جمله انواع روش‌های تبلیغات باید به شبکه‌های اجتماعی، موتورهای جستجو، تبلیغات فیزیکی و همچنین خرید پنل پیامکی و ارسال انبوه اس ام اس اشاره کرد که برای انجام هر کدام از آن‌ها باید نکاتی را در نظر داشته باشید.

ما در این مقاله می‌خواهیم چند نکته را به شما آموزش دهیم تا با کمک آن‌ها بتوانید از تبلیغات نتیجه بهتری بگیرید؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که ادامه مقاله را از دست ندهید تا هم به پاسخ سئوال قیمت پنل اس ام اس چقدر است؟ دست پیدا کنید و هم روش کار با سامانه پیامکی را یاد بگیرید.

1- تبلیغاتی را انجام دهید که متناسب با کسب‌وکار شما باشد

اولین نکته مهم برای انجام تبلیغات این است که روشی درست و متناسب با نوع محصول انتخاب کنید. زیرا تجربه ثابت کرده است که نوع محصول و خدمات با روش تبلیغات ارتباط مستقیمی دارد.

به عنوان مثال، تبلیغ کردن برخی از کالاها در شبکه‌های اجتماعی و اینستاگرام بازدهی بسیار مطلوبی دارد اما تبلیغ همان محصول به صورت فیزیکی و میدانی ممکن است هزینه شما را افزایش داده و آن نتیجه دلخواه را نداشته باشد.

به طور کلی، تبلیغات کالاهای مرتبط با سرگرمی و زندگی روزمره در شبکه‌های اجتماعی بهتر دیده می‌شود ولی معمولاً شرکت‌های بزرگ برای برندسازی و شروع کمپین تبلیغاتی از بیلبوردهای سطح شهر و آگهی‌های تلویزیونی استفاده می‌کنند. البته خرید پنل اس ام اس و ارسال گروهی پیامک نیز گزینه مطلوبی برای انواع کسب و کارها است.

2- از تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی غافل نشوید!

اینستاگرام، تلگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی در این سال‌ها به یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌ها در جهان تبدیل شده‌اند؛ به همین دلیل، برای انجام تبلیغات نیز انتخاب هوشمندانه‌ای هستند. نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد که بازدهی تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی نسبت به تبلیغات فیزیکی و چاپ تراکت بسیار بالاتر است؛ زیرا نرخ دیده شدن تبلیغات در این شبکه‌ها به مراتب بیشتر از تبلیغات فیزیکی است.

بنابراین، پیشنهاد ما این است که برای کسب و کارهای کوچک ابتدا از شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغات استفاده کنید. البته بهتر است که بازاریابی پیامکی را در کنار اینستاگرام فعال کرده و به صورت همزمان پیش ببرید تا بتوانید از مزایای هر دو روش تبلیغات استفاده کنید.

3- محتوای تبلیغاتی متفاوت و جذاب بسازید

همان‌طور که می‌دانید برای معرفی و تبلیغ یک کسب و کار باید محتوای تبلیغاتی بسازید. این محتوا بر اساس نوع پلتفرمی است که برای تبلیغات انتخاب کرده‌اید؛ به طور مثال، در تبلیغات اینستاگرامی بهتر است از ویدئوهای یک دقیقه‌ای و یا موشن گرافیک استفاده کنید؛ چراکه اثرگذاری بیشتری روی مخاطب داشته و بازدهی شما را چندین برابر افزایش می‌دهد.

برای بیلبوردهای سطح شهر نیز باید از بنرهای طراحی شده استفاده نمایید و ویژگی محصول خود را خیلی کوتاه و مختصر به مخاطب نشان دهید. در تبلیغات با پنل پیامک نیز آماده کردن یک متن جذاب و تاثیرگذار می‌تواند بهترین انتخاب باشد!

02

4- مخاطب هدف خود را پیدا کنید

شاید مهم‌ترین دلیل شکست در تبلیغات و بازاریابی، عدم تمرکز روی مخاطب هدف باشد. مخاطب هدف کسی است که ارتباط نزدیک‌تری با محصول ما دارد و اگر به درستی هدف‌گیری شود، می‌توان آن را به یک مشتری همیشگی تبدیل کرد.

با این توضیحات احتمالاً از اهمیت پیدا کردن مخاطب هدف باخبر شدید اما این نکته‌ای است که بسیاری از افراد نمی‌دانند و تبلیغات خود را بدون داشتن مخاطب هدف برنامه‌ریزی می‌کنند.

البته باید اعتراف کنیم که در برخی از روش‌های تبلیغی امکان پیدا کردن مخاطب هدف وجود ندارد و یا بسیار سخت است!

مثلاً در فضای اینستاگرام نمی‌توان افراد را طبقه‌بندی و هدف‌گذاری کرد. این در حالی است که پنل ارسال پیامک دارای قابلیت دسته‌بندی افراد بر اساس شغل، منطقه جغرافیایی، سن و جنسیت است؛ بنابراین انتخاب مخاطب هدف نیز به راحتی انجام می‌شود.

پیشنهاد میشود مقاله ارسال پیامک منطقه ای را مطالعه بفرمایید تا با تبلیغات هدفمند آشنا شوید.

03

5- با مخاطبان تعامل داشته باشید

ارتباط با مخاطب و تعامل با مشتری یکی دیگر از ارکان موفقیت در تبلیغات است. زمانی که شما با مشتری‌هایتان به صورت پیوسته ارتباط برقرار می‌کنید، در حقیقت به او این اطمینان را داده‌اید که هیچ‌گاه قرار نیست او را تنها بگذارید! بنابراین، اعتماد مشتری به کسب و کارتان بیشتر شده و نمودار فروش نیز صعودی خواهد شد.

برای ارتباط و تعامل با مشتری نیز می‌توان از پنل پیامکی استفاده کرد. ارسال پیام‌های مناسبتی، پیام تبریک تولد و پیام‌های هدفمند و زمان‌بندی شده می‌تواند این تعامل را بیشتر کرده و رضایت مشتری را دوچندان کند.

6- از پنل پیامکی استفاده کنید

با جمع‌بندی مطالب فوق به این نتیجه می‌رسیم که استفاده از پنل اس ام اس باعث هدف‌گیری بهتر مخاطب و در نتیجه افزایش بازدهی تبلیغات می‌شود. همچنین، ارتباط با مشتری از طریق پیامک بسیار آسان‌تر از روش‌های دیگر است؛ زیرا درصد زیادی از افراد جامعه به موبایل برای دریافت پیامک دسترسی دارند.

ویژگی دیگر پنل‌های پیامکی این است که هزینه‌ی کمتری نسبت به تبلیغات فیزیکی، چاپ بنر و بیلبورد دارند؛ به همین دلیل، انتخاب خوبی برای کسب و کارهای کوچک هستند.

ملی پیامک یک سامانه اینترنتی است که برای ارسال انبوه پیامک به کار می‌رود؛ با استفاده از این پنل می‌توان تبلیغات و بازاریابی پیامکی را به بهترین شکل ممکن انجام داد و کسب و کارهای مختلف را بیش از پیش به دیگران معرفی نمود. به طور مثال تبلیغات سریع و پر بازده با پنل اس ام اس کهکیلویه و بویر احمد و سایر شهرهای کشور در این مسیر به شما کمک خواهد کرد.

از جمله ویژگی‌های ملی پیامک باید به قابلیت ارسال هدفمند اس ام اس بر اساس کد پستی، جنسیت و نوع شغل افراد اشاره کرد. زیرا بانک شماره موجود در ملی پیامک بسیار جامع و به روز است.

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربفرد در ملی پیامک، قابلیت ارسال پیام صوتی است؛ علاوه بر آن، با کمک وب سرویس ملی پیامک می‌توان نرم‌افزار و وب‌سایت اختصاصی خود را به پنل پیامکی متصل کرده و مدیریت ارسال و دریافت پیامک‌ها را از همان طریق انجام داد.

در ضمن، پنل ملی پیامک به صورت 24 ساعته پشتیبانی می‌شود و اگر مشکلی وجود داشته باشد، به سرعت قابل پیگیری است. همچنین، تضمین 30 روزه‌ی بازگشت وجه در صورت عدم رضایت نیز سبب شده است که مشتری با اعتماد بیشتری خرید خود را انجام دهد.

اگر شما هم به دنبال یک روش تبلیغاتی پربازده و کم هزینه هستید، بهتر است وارد سایت ملی پیامک آدرس  www.melipayamak.comشوید و یا با شماره 02163404 داخلی 1 تماس بگیرید و در کمتر از چند دقیقه سفارش خود را ثبت کنید.

تگ های مرتبط

ارسال نظر