عکس بازیگر | عکس نفیسه روشن | بیوگرافی نفیسه روشن

نفیسه روشن با استوری جدیدی که گذاشته این شایعه را در فضای مجازی ایجاد کرده است که قدرت همسر وزیرش را به رخ می کشد.

سایت شماره یک:

نفیسه روشن متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران است. نفیسه روشن موفق به اخذ مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی شده است. نفیسه روشن در ازدواج اولش موفق نبوده است. مدتی است که خبر از ازدواج دوم نفیسه روشن به گوش می رسد. نفیسه روشن در پست های اینستاگرامش حرف از روزهای خوب عاشقی با همسر جدیدش می زند.

فخرفروشی نفیسه روشن با قدرت همسرش

نفیسه روشن با استوری جدیدی که گذاشته این شایعه را در فضای مجازی ایجاد کرده است که قدرت همسر وزیرش را به رخ می کشد. 

نفیسه   روشن

نفیسه روشن

بیوگرافی نفیسه روشن

نفیسه روشن در سیزدهم اردیبهشت سال 1361در محله باغ صبا تهران به دنیا آمد. او لیسانس حقوق اسلامی دارد. 

او فرزند اول خانواده است و دو برادر کوچکتر از خود دارد.نفیسه روشن از همان بچگی به بازیگری علاقمند بود و آرزویش این بود که روزی بتوانن بازیگر شود، و زمانی که خواست وارد دنیای بازیگری شود نه تنها مخالفتی با او نکردند بلکه او را بسیار تشویق کردند.

نفیسه روشن

دنیای بازیگری نفیسه روشن

شروع فعالیت تلویزیونی او را می توان بازی در سریال ” روزهای بیادماندنی ” به کارگردانی همایون شهنواز در تابستان 1382 دانست .اشتغال به تحصیل در مقطع لیسانس علت اصلی کم کاری وی در این سالها بود ، اما پس از پایان تحصیلات دانشگاهی خود ، دامنه فعالیتش را گسترش داد. در پائیز سال 1382 در سریال “بچه های خیابان ” به کارگردانی همایون اسعدیان ایفای نقش کرد که این تجربه را یکی از بیادماندنی ترین کارهایش می داند .

نفیسه روشن

پس از آن در پائیز 1383 ، پیشنهاد کیانوش عیاری برای حضور در سریال ” روزگار غریب ” را پذیرفت و به گروه عیاری پیوست تا برگ زرین دیگری بر افتخارات خود بیافزاید.

نفیسه روشن

نفیسه روشن از آن گروه بازیگرانی محسوب می شود که کم کم پله های ترقی را طی کرد و کارش را در عرصه بازیگری با تئاترهای دانش آموزی آغاز کرد و به واسطه یکی از اقوام مادری اش برای بازی در سریال «روزهای یادماندنی» دعوت به کار شد او هر چند که قبل از سریال اغما در سریال های مختلف حضور داشت اما به واسطه آن سریال و نقش پری چهره شد.

نفیسه روشن

نفیسه روشن، پس از آن در پائیز 1383، پیشنهاد کیانوش عیاری برای حضور در سریال " روزگار غریب " را پذیرفت و به گروه عیاری پیوست تا برگ زرین دیگری بر افتخارات خود بیافزاید، وی همکاری با عیاری را یکی از ایده آل های خود می داند. بازی خوب و تجربه و آموخته هایش سبب شد تا پیشنهادات مختلفی از کارگردانان بنام تلویزیون و سینما دریافت کند.

ازدواج نفیسه روشن

نفیسه روشن بار اول با یک خلبان ازدواج کرد که راجع به زندگی مشترکش می گوید: زندگی با یک خلبان خیلی سخت است. یکی از مثال هایش برنامه ریزی برای سفر است. یک هفته می می شود که برنامه سفرمان را می ریزیم، چمدان هم می بندیم و در فاصله یک تماس تلفنی همه چیز بر هم می ریزد. مخصوصا در فصل های پر سفر که هیچ خبری از مرخصی نیست.

نفیسه روشن

حواشی و شایعه طلاق نفیسه روشن

چند ماه قبل شایعه طلاق خانم روشن از همسرش در فضای مجازی منتشر شد که با واکنش تند مواجه شده با این خبر را دروغ محض اعلام کرد و گفت من از همسرم جدا نشده ام و اتفاقا زندگی‌ام خیلی هم خوب است اما چندی پیش خبر طلاق خود را در صفحه ی مجازی بصورت فیلمی منتشر کرد.

نفیسه روشن

تفریحات و فعالیت های دیگر

بازیگر جوان در اسب سواری و تیراندازی بسیار ماهر بوده و دوره های این ورزش را گذرانده است.وی سفیر دو قلوها بوده و با حیوانات دوستی نزدیکی دارد و سلفی ها و عکس های زیادی از نزدیک با حیوانات خطرناک دارد.

نفیسه روشن

نفیسه روشن چند سال بعد از زندگی مشترک از همسر خود جدا شد و در چند روز اخیر خبر از ازدواج او در سفر اخیرش به کربلا حواشی زیادی را در بر داشته است.

نفیسه روشن

نفیسه روشن می گوید: دو قرارداد با پروژه ای بستم ولی خیلی زود متوجه شدم که از این پروژه ها حذف شده ام. دلیل اولش این بود که یک بازیگر دوست نداشت من در آن فیلم حضور داشته باشم و دلیل دوم هم این بود که نقش من با پول به کسی دیگر فروخته شد. یک خانم بازیگر چند صد میلیون تومان داد تا نقش اول من را بازی کند.برادرم چون کارگردان بود کتاب های زیادی بهم معرفی کرد.

نفیسه روشن

در کلاس های مقد ماتی استاد حمید سمندریان شرکت کرد م ، در همان دوره کلاسهای سوارکاری و تیراندازی را هم پشت سر گذاشتم چون دوست داشتم الفبای همه چیز را بدانم.به اتومبیل رانی علاقه زیادی دارم و در وقت های بیکاریم سری به پیست رالی می زنم.

نفیسه روشن

تگ های مرتبط

ارسال نظر