ایسنا/ شهردار تهران با اشاره به مشکلات امروز کشور گفت: یک فرصت تاریخی فراروی ماست که باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم.

سایت شماره یک:

علیرضا زاکانی، در همایش شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به همسویی فکری ایجادشده در اکثریت مسئولان فعلی کشور، گفت: این یکپارچگی عاملی است که می‌تواند ظرفیت بزرگی را برای خدمت به مردم فراهم کند.

 

وی افزود: الان همۀ ظرفیت‌ها در مجلس، دستگاه قضایی، دولت و شوراهای اسلامی شهر و روستا امکانی را فراهم کرده است که ما یک اقدام اساسی در جهت پیشبرد اهداف انقلاب انجام بدهیم.

زاکانی گفت: قاعدتاً آنچه مطلوب است تحقق بیانیه گام دوم است و برای رسیدن به این هدف، به یک تحول همه‌جانبه نیاز است؛ اگر به این نیاز پاسخ معتبر ندهیم، حتماً نمی‌توانیم قدم محکمی برداریم و به اهداف بیانیه گام دوم برسیم.

شهردار تهران با تأکید بر اینکه بدیهی است ستون خیمۀ انقلاب، امام جامعه است، افزود: درعین‌حال در عرصۀ اجرا، پرچم در دستان آقای رئیسی است و همه باید توجه کنند چگونه می‌توانند به او کمک کنند تا او موفق شود. دستگاه قضایی، مجلس، شوراها و همۀ مجموعه‌ها باید کمک کنند دولت بتواند بر مدار تحولی خودش گام بلندی بردارد.

وی با برشمردن مشکلات متعددی که امروز کشور با آن مواجه است، ادامه داد: یک فرصت تاریخی فراروی من و شماست که باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر