شرق/ رئیش اسبق صداو سیما با بیان این که در زمان ریاست او فشار زیادی برای کنار گذاشتن فردوسی پور از برنامه نود بود مدعی شد که دلیل کنارگذاشت او در دوره ریاست علی عسگری این بود که مدیر شبکه 3 میخواست خودش را نشان دهد.

سایت شماره یک:

سرافراز در مصاحبه با روزنامه شرق گفت: در دوره ما فشار برای تعطیلی برنامه 90 بود، منتها مجموعه تصمیمات این بود که این کار انجام نشود. اما به نظرم در دوره بعد خواستند مدیر مجموعه شبکه 3 خودش را نشان دهد و او هم کمک کرده که این برنامه تعطیل شود.

وی در پاسخ به سوالی در مورد خطر فردوسی پور برای صداسیما تصریح کرد  فردوسی پور هیچ خطری برای صدا و سیما نداشت. ایشان در حوزه تخصصی خودش در همان چارچوب اگر کار کند، تهیه‌کننده، مجری و برنامه‌ساز موفق است و چون در اوج موفقیت او برنامه‌اش حذف شد، به یک جور عقده برای کسانی که سال‌ها این برنامه را دنبال می‌کردند، تبدیل شده است.

سرافراز در مورد بازگشت فردوسی پور هم گفت این یکی از مشکلات نظام حکمرانی ماست که خیلی راحت پیاده‌شان می‌کنند. خیلی افراد به‌راحتی حذف شده و کنار گذاشته می‌شوند. این کار اشتباه است، چون انگیزه‌ها کم و افراد به‌دردبخور کم می‌شوند. میدان به دست افراد متظاهر و ضعیف‌تر می‌افتد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر