سایت شماره یک:

 

فضاهای اینترنتی می‌توانند برای نشر آگهی و تبلیغات مختلف گزینه مناسبی باشند. اینترنت مطالب و آگهی‌های مورد نیاز شما را به خوبی تفکیک می‌کند و لیست جستجوی مطالب را به سرعت در اختیارتان قرار می‌دهد. به طور کلی بعضی از نیازمندی‌ها بسیار تخصصی هستند و در روزنامه‌ها یا سایت‌های عادی منتشر نمی‌شوند. نیازمندی‌ های پزشکی و نیازمندی های آزمایشگاهی از جمله آگهی‌های بسیار تخصصی و مهم هستند که برای گزینش، نیاز به ارسال رزومه، ارزیابی دقیق و تجربه کاری دارند.

پاتو وان چیست؟

سایت پاتو وان یک سایت حرفه‌ای است که در زمینه نیازمندی‌های پزشکی و آزمایشگاهی فعالیت می‌کند. این نیازمندی‌ها در مقوله‌های مختلف همچون نیازهای درمانگاه، آزمایشگاه، مراکز دارویی و… ارائه می‌گردد. در واقع این سایت شرایط مناسبی برای برطرف کردن نیاز کارفرمایان و کارجویان فراهم می‌آورد. همچنین امکان تبلیغ برای تخصص‌های مختلف پزشکی، فروش تجهیزات پزشکی، معرفی شرکت‌های وارد کننده و صادر کننده تجهیزات و… وجود دارد. جزوات آموزشی و کتاب‌های درسی از دیگر خدماتی است که در این سایت به کاربران ارائه می‌شود.

02

پاتو چه کاری انجام می دهد؟

همان گونه که ذکر شد، کارهای برند پاتو محدود به چند مورد نمی‌شود. این برند آمده است تا مشکلات بسیاری از پزشکان و مدیران را حل کند که در ادامه برخی از آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد:

۱ -  با ورود به سایت پاتو، می‌توانید تعداد زیادی از آگهی‌های مربوط به استخدام پزشکی را مشاهده کنید. عده زیادی از کارآفرینان هستند که می‌خواهند افرادی را به استخدام در آورند.

۲ -  پزشکان و افراد زیادی هستند که در سایت و اپلیکیشن پاتو آگهی خود را درج می‌کنند، اما نه همیشه برای استخدام. گاهی وقت‌ها آن‌ها خدمات پزشکی و آزمایشگاهی در محل را انجام می‌دهند. به این صورت که بیماران با درخواستی که دارند، می‌توانند این پزشکان را برای معالجه در منزل خود داشته باشند. این هم یکی از مزایای فوق‌العاده سایت و اپلیکیشن پاتو بوده که برای مردم در نظر گرفته شده است.

امروزه که ترافیک و آلودگی از همیشه بیشتر شده است و ضمنا مردم باید در زمان خود صرفه جویی به عمل آورند، بهترین کار این است که از چنین خدماتی برای معالجه بهره‌مند شوند. همچنین اگر خدایی نکرده فردی را در منزل دارید که توان آمدن به مطب را ندارد، می‌توانید از چنین ویژگی ارزشمندی استفاده نمایید.

۳ - خرید انواع جزوات و کتب مربوط به مسائل پزشکی و آزمایشگاهی را باید از دیگر خدمات سایت و اپلیکیشن پاتو به شمار آورد. این گونه آگهی‌ها نیز به صورت روزانه در این سایت به چشم می‌خورند. افراد با انتخاب دسته بندی مناسب خود، می‌توانند به این کتاب‌ها که مختص علوم پایه و موارد دیگر است، دسترسی داشته باشند و خرید خود را انجام دهند.

بیشتر این کتاب‌ها به صورت دست دوم هستند و با قیمت‌های بسیار کمی در اختیار استفاده کنندگان قرار خواهد گرفت. اگر این کتاب‌ها را مطالعه کردید و دیگر نیازی به آن‌ها نداشتید، می‌توانید خودتان نسبت به درج یک آگهی در سایت و اپلیکیشن پاتو و فروششان اقدام نمایید. البته کتاب‌های جدید و دست اولی هم د ر این سایت آگهی می‌شود که نباید از آن‌ها به سادگی رد شوید. این کتاب‌ها نیز ممکن است با تخفیف همراه شوند و بتوانید صرفه جویی خوبی در وقت و هزینه‌های خود در نظر بگیرید.

۴ - حال چنان چه خودتان از صاحبان کسب و کارها هستید و به دنبال استخدام افرادی برای پیشبرد اهدافتان می‌گردید، می‌توانید با درج آگهی در سایت و اپلیکیشن پاتو، خیلی سریع به خواسته‌های خود برسید. انجام این کار بسیار ساده است و در ادامه از آن صحبت خواهیم کرد.

۵ -  بازاریابی در حوزه پزشکی (مدیکال مارکتینگ) نیز از دیگر خدمات جذابی است که پاتو برایتان انجام می‌دهد. افراد زیادی هستند که تمایل به داشتن مقالات در حوزه پزشکی و آزمایشگاهی دارند. پس اگر در زمینه تولید محتوا و مسائل پزشکی خبره هستید، بهرتین کار این است که از این فرصت نهایت بهره را ببرید.

ضمن این که شاید بسیاری از کسب و کارهای مربوط به حوزه‌های گفته شده به ادمین‌هایی برای صفحات مجازی نیاز داشته باشند. اگر بتوانید مهارت‌های خود را در این خصوص بالا ببرید و صفحات این افراد را ارتقا دهید، بی شک پول خوبی هم نصیبتان خواهد شد.

۶ - برای برپا کردن یک کسب و کار موفق در زمینه پزشکی و آزمایشگاهی، شاید نیاز به داشتن تجهیزات گوناگون داشته باشید. این گونه است که بیماران اعتماد بیشتری به شما دارند و نسبت به رقبا ارزشمندتر خواهید بود. حال در سایت و اپلیکیشن پاتو می‌توانید تعداد گوناگونی از تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی را مشاهده کرده و نسبت به خرید و فروش آن‌ها اقدام نمایید.

در مورد قانونی بودن فروش هر یک از این محصولات نیز خیالتان باید راحت باشد. هیچ یک از آگهی‌های موجود در سایت پاتو غیر قانونی نیست و کارکنان این کسب و کار برای درج آگهی‌ها، آن‌ها را از فیلترهای مختلفی عبور می‌دهند تا به صحتشان پی ببرند. برخی از این تجهیزات پزشکی و آزمایشگاه به صورت دست دوم و برخی دیگر نو هستند.

۷ -  در نهایت اگر بخواهید کسب و کاری را در حوزه پزشکی و آزمایشگاهی در اینترنت راه‌اندازی کنید، هرگز نباید از پاتو غافل شوید. این روزها معرفی کسب و کارها کار دشواری است و افراد به این در و آن در می‌زنند تا در این خصوص موفق شوند. حال کافی است تا در قالب یک آگهی، کسب و کارتان را در این سایت معرفی نمایید تا بعد از مدتی شاهد بازدید بیشتر افراد باشید.

پاتو کدام شهرها را پوشش می دهد؟

سایت و اپلیکیشن پاتو، تمهیداتی را در نظر گرفته است تا افراد از هر شهری از ایران بتوانند از آگهی‌ها و امکانات موجود در آن استفاده داشته باشند. اگر به ابتدای سایت هم بیایید، بخش شهر مورد نظر را مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی این بخش و انتخاب شهر مورد نظر، آگهی‌های مربوط به شهر خودتان را خواهید دید.

03

مزایای استفاده از برند پاتو

  • پیدا کردن آگهی‌های مربوط به نیازمندی‌های پزشکی و آزمایشگاهی در سریع‌ترین زمان ممکن
  • سرعت بالای سایت و انجام معاملات یا استخدام‌ها در سریع‌ترین زمان
  • درج آگهی‌ها بدون هزینه و ارتقای شخصی و کاری
  •  دارا بودن اپلیکیشن
  • صرفه جویی در هزینه‌ها با اراده تخفیف‌های گوناگون
  • وجود بیش از ۲۰۰۰۰ مخاطب در وب سایت
  • مطالعه مقالات خواندنی و جذاب در وب سایت و یا اپلیکیشن
  •  مرور مطالب جذاب در صفحات شخصی پاتو همچون اینستاگرام، تلگرام، یوتیوب و توییتر

مشاهده آگهی ها در پاتو چگونه است؟

با جست و جوی پاتو وان و ورود به این وب سایت، از همان ابتدا می‌توانید به آگهی‌های گوناگون دسترسی داشته باشید. حال در صورتی که بخواهید در این زمینه زودتر به نتیجه برسید، پیشنهاد می‌کنیم از بخش دسته بندی غافل نشوید. به وسیله این بخش می‌توانید دسته مربوط به نیازی که دارید را برگزیده و در واقع نسبت به فیلتر کردن و محدودسازی آگهی‌ها اقدام نمایید.

سخن پایانی

این مقاله با هدف معرفی برند پاتو بخش‌های مختلف و مزایای استفاده از آن نوشته شده است. برای مشاهده اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به سایت پاتو به نشانی pato1.ir مراجعه نمایید.

تگ های مرتبط

ارسال نظر