سایت شماره یک:

میکاپ کردن یکی از کارهای مورد علاقه خانم­ها است که تا حدودی تبدیل به یک روتین روزانه شده است. برای اینکه یک آرایش زیبا داشته باشیم باید به دو مورد توجه کنیم:

1.یادگیری مهارت میکاپ کردن

2.خرید لوازم آرایشی اصل

برای داشتن یک ارایش کامل به لوازم بیشتری نیاز داریم تا یک ارایش ساده و روزانه. بطور کلی برای یک ارایش ساده باید از لوازم ارایشی زیر استفاده کنیم:

کرم پودر، ضدآفتاب، ریمل، خط چشم و رژلب. با توجه به سبک ارایشی می­توانید قلم­های ارایشی خود را کم تر یا بیش تر کنید.

 

01

خرید لوازم آرایشی اصل

برای اینکه لوازم آرایشی اصل از تقلبی را تشخیص دهید باید به نکات زیر دقت کنید.

*لیبل محصول

دقت به لیبل محصول یکی از راهکار­های خوب است. هر محصول ارایشی، لیبل ویژه خودش را دارد که هر گونه تغییر در اصل لیبیل نشان از فیک بودن محصول است.

*کد اصالت کالا

کد اصالت کالا بر روی تمامی محصولات آرایشی اصل وجود دارد. بر روی این کد یک برچسب قرار داده شده که با خراشیدن می توانید کد 16 رقمی را مشاهده کنید و پس از ارسال این کد به شماره مذکور، اطلاعاتی از قبیل نام محصول، شرکت سازنده، تاریخ انقضا و غیره را بدست آورید. ناهماهنگی اطلاعات با محصول، نشان دهنده تقلبی بودن آن است.

*نحوه بسته بندی

نوع بسته بندی لوازم آرایشی با اصل بودن آنها مرتبط است. برای خرید لوازم ارایشی اصل باید به جلد محصول توجه شود که لوازم اصل دارای یک جلد با کیفیت هستند که با سلفون یا نایلون آکبند شده است.

*وضوح اطلاعات چاپی روی محصول ارایشی

اطلاعاتی که بر روی محصول چاپ شده را حتما مشاهده کنید. اگر اطلاعات چاپی از جمله: مدل، برند، مواد سازنده و غیره دارای کیفیت بالایی باشند، متوجه می­شویم که محصول اصل است.

*بوی محصول آرایشی

اگر محصول ارایشی اصل باشد، بو و رایحه ای ارام و مطبوع دارد ولی لوازم ارایشی تقلبی، بوی تند و نامطبوعی مانند مواد نفتی دارند.

*بافت محصول آرایشی

بافت لوازم بسیار مهم است. کرم پودر اصل دارای بافت نرم و یکدست است و براحتی بر روی پوست فید می شود. ولی کرم پودر تقلبی چسبنده است و ظاهر یکنواختی ندارد. اگر دقت کرده باشید رژلب های فیک بر روی لب جمع می­شوند و پوست لب را ترک می­دهند، در حالی که رژلب اصل ساعت­ها بدون تغییر روی لب می­ماند.

*حساسیت زا نبودن لوازم آرایشی

در خرید لوازم ارایشی اصل باید به حساسیت زا نبودن آنها دقت کنید. بطور مثال اگر ریمل تقلبی بزنید پس از مدتی احساس خارش و سوزش در ناحیه چشم خود می­کنید. این درحالی است که مواد ارایشی اصل هیچ گاه باعث آلرژی نمی­شوند.

*دقت به فروشگاهی که از آن خرید می­کنید

اصولا فروشگاه های لوازم آرایشی اصل و معتبر از آوردن جنس های تقلبی خودداری می­کنند و همه محصولات شان دارای کد اصالت کالا است. فنزا شاپ یکی از گزینه های فوق العاده برای خرید لوازم ارایشی اصل است.

*قیمت محصول

برای تشخیص لوازم آرایشی اصل می­توانید براحتی به قیمت آن توجه کنید. محصولات آرایشی اصل از قیمت بالاتری برخوردارند. اگر شما محصول ارایشی از یک برند معتبر را با قیمت کمتری دیدید، شک نکنید که فیک است.

*درب محصول آرایشی

شکل، کیفیت و سایز محصول ارایشی مهم است. لوازم اریشی اصل، یک درب خوب و متناسب با بدنه دارند که به راحتی بسته می­شود. این حالت در لوازم فیک به ندرت دیده نمی­شود.

02

انواع خط چشم

کشیدن خط چشم یکی از مراحل میکاپ است که بر زیباتر شدن چهره تاثیر بسیار زیادی دارد. انواع خط چشم ها وجود دارد که هر کدام، برای یک مدل چشم مناسب اند.

کشیدن خط چشم تمیز و متقارن تا حدودی سخت است که با تمرین حرفه ای تر خواهد شد.

برای کشیدن خط چشم می­توانیم از ابزار های زیر استفاده کنیم:

مداد مشکی چشم: استفاده از یک مداد مشکی نرم و روان در کشیدن یک خط چشم مرتب، تاثیر بسزایی دارد.

خط چشم مایع: استفاده از این نوع خط چشم کمی سخت است، زیرا کوچکترین خطای حرکتی دست سبب می­شود تا خط چشم نامرتب شود. این مدل خط چشم به دو مدل ماژیکی و مویی وجود دارد.

خط چشم با استفاده از سایه: این روش آسان تر است و برای افراد مبتدی گزینه مناسبی است. می­توانید از یک براش آرایشی با سرمورب و یک سایه چشم مشکی یا قهوه ای، خط چشم زیبایی بکشید.

شکل های مختلفی از خط چشم وجود دارد، مثل: خط چشم کلاسیک، گربه ای، روباهی، دنباله دار و گرافیکی. این مدل ها برای هر چشمی متفاوت است.

خط چشم در رنگ های متنوعی به بازار عرضه می­شود و شما متناسب با ارایش تان می­توانید از رنگ های مشکی، سفید، قهوه ای، صورتی و ... استفاده کنید.

ریمل اسنس

برند اسنس دارای محصولات آرایشی مختلفی است که ریمل اسنس از محبوبیت زیادی برخورد دار است. خانواده ریمل های اسنس دارای نواع مختلفی است که هر کدام با توجه به نوع برس، یک حالت مژه را ایجاد می­کنند. رنگ های مختلف این ریمل باعث می­شود مژه ها حجیم تر، بلندتر و دانه ای تر بنظر بیایند.

رنگ ریمل های اسنس بصورت زیر است:

ریمل اسنس صورتی

ریمل اسنس مشکی

ریمل اسنس آبی

ریمل اسنس سبز

این برند اروپایی در تلاش است تا بهترین کیفیت و کارایی را با مناسب ترین قیمت ارائه نماید. در میان ریمل های ذکر شده، ریمل اسنس صورتی بسیار معروف است و مژه­ها را حجیم و بلندتر می­کند. قیمت این محصول در برابر عملکردش بسیار ناچیز است. لازم به ذکر است که ریمل اسنس دارای مدل­های تقلبی بسیاری است که پیدا کردن اصل آن، تا حدودی مشکل است.

فروشگاه فنزا شاپ

همانطور که می دانید خرید لوازم آرایشی اصل با مناسب ترین قیمت، بسیار عالی است. به طور کلی فروشگاه فنزا شاپ تمامی محصولات آرایشی اصل را دارد که می­توانید براحتی و با اطمینان خرید کنید.

فروشگاه فنزا شاپ کمترین سود را برای خود در نظر گرفته است تا شما خریدی با مناسب ترین قیمت ممکن داشته باشید. همچنین توجه داشته باشید که انتخاب فروشگاه های معتبر برای خرید لوازم آرایشی اصل بهترین گزینه است، زیرا خرید لوازم ارایشی فیک یا تاریخ گذشته اثرات جبران ناپذیری را به پوست، چشم و لب شما وارد می­کند.

03

تگ های مرتبط

ارسال نظر