آندرس اینیستا اطمینان دارد که دوست صمیمی اش ژاوی، به عنوان مربی بارسا این تیم را به موفقیت خواهد رساند. او از علاقه اش به بازگشت هم خبر داد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی هرناندز از دوشنبه گذشته رسما کارش در بارسلونا را شروع کرد و به عنوان مربی جدید معرفی شد. او باید بارسا را از بحران کنونی نجات دهد و قول داده است که این کار را انجام خواهد داد.

بارسا شنبه هفته بعد باید به مصاف اسپانیول برود و ژاوی هفت روز دیگر فرصت دارد تا تیمش را مهیای این بازی حساس کند.

آندرس اینیستا اسطوره بارسا در مورد چالش جدید ژاوی در باشگاه کاتالان گفت:« با ژاوی همیشه رابطه ام خوب بوده و پس از جدایی او از بارسا نیز همیشه در انتباط بودیم. همین حالا نیز هر از چند گاهی حرف می زنیم. پس از شایعات بازگشت او به بارسا و جانشینی کومان، باهم صحبت کردیم. او شاد و خوشحال است چرا می دانم مربیگری بارسا برایش رویایی بود و اینکه خودش را مهیای این چالش می بیند.

او بارسا را بهتر از هر کسی می شناسد و عاشق این باشگاه است. می دانم که از این چالش لذت خواهد برد و همه توانش را برای موفقیت بارسا خواهد گذاشت. در بارسا فقط پیروزی اهمیت دارد و ژاوی هم این را خوب می داند. او به عنوان بازیکن همه چیز را با بارسا برد و حالا به عنوان مربی قصد تکرار آن موفقیت ها را دارد.»

پیشنهاد ژاوی برای بازگشت به بارسا:« خیر؛ البته به شوخی و خنده گفتم که حاضرم برایش یکی دو بازی انجام دهم و فقط در این حد. در واقع دوست دارم روزی به بارسلونا برگردم. سال ها برای این تیم بازی کردم و حالا به گونه ای دیگر دوست دارم به بارسا خدمت کنم. چیزی مشخص نیست و کسی از آینده خبر ندارد. خوشحال می شوم اگر بتوانم در موفقیت بارسلونا سهمی داشته باشم.»

شرایط فعلی بارسا:«البته که برایم ناراحت کننده است. هم تیمی های سابقم را می بینم که شرایط برای شان سخت شده و این برایم دردناک است. بارسا بازیکنان جوانی در اختیار دارد و فعلا نتوانسته نتایج خوبی بگیرد. این برای هواداران نیز سخت است.»

 

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر