تیم ملی آرژانتین موفق شد در شبی که لیونل مسی بازی را از روی نیمکت آغاز کرد برابر اروگوئه به پیروزی برسد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم آرژانتین و اروگوئه بامداد امروز در چارچوب رقابت‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر در مونته ویدئو به مصاف هم رفتند و این بازی در نهایت با تک گل آنخل دی‌ماریا روی پاس گل پائولو دیبالا در دقیقه هفت به سود شاگردان لیونل اسکالونی به پایان رسید.

اروگوئه در سه بازی گذشته تنها یک امتیاز به دست آورده بود و به دلیل عملکرد ضعیفی که داشته به رده شش جدول رده‌بندی منطقه آمریکای جنوبی سقوط کرد. با این حال آنها در این بازی تیم برتر میدان بودند و فرصت‌های بسیار بیشتری نسبت به آرژانتین روی دروازه این تیم ایجاد کردند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند تا بازنده بازی لقب بگیرند.

در چند روز اخیر جنجال بسیاری بر سر دعوت از لیونل مسی به اردوی تیم ملی آرژانتین ایجاد شده بود. مدیران پاری سن ژرمن معتقد بودند که با توجه به شرایط فیزیکی این بازیکن و مشکل مصدومیتی که برای او ایجاد شده، اسکالونی نباید از او برای حضور در این مسابقات دعوت می‌کرد.

با این حال این مربی آرژانتینی هم در پاسخ مدعی شده بود که دعوت از مسی حق اوست اما در بازی بامداد امروز تصمیم گرفت که این بازیکن را در ترکیب اصلی قرار ندهد و در فاصله تنها 14 دقیقه تا پایان وقت قانونی مسابقه از او به جای جیووانی لوسلسو در زمین استفاده کرد.

آرژانتین با کسب این سه امتیاز، جمع امتیازاتش را به 28 از 12 بازی رساند تا جایگاهش در رده دوم جدول را محکم کرده و خیالش بیش از پیش از صعود به جام جهانی 2022 قطر راحت شود.

در سوی دیگر، اروگوئه نیز با قبول این شکست با 16 امتیاز از 13 بازی در رده ششم ایستاد تا در خطر عدم دریافت مجوز حضور در قطر قرار بگیرد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر