اسماعیل بابایی می‌گوید که پیکان میتواند جایگاه خوبی در جدول داشته باشد.

سایت شماره یک:

به گزارش ورزش سه، اسماعیل بابایی درباره بازی با ذوب آهن گفت: بازی خوبی بود و خدا را شکر توانستیم با یک پنالتی که گرفتیم بازی را ببریم. هم تیم ما خوب فوتبال بازی می‌کرد و هم تیم حریف اما خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

او درباره پنالتی های این دیدار توضیح داد: خطایی که روی من شد صد در صد پنالتی بود و دیدید که بازیکنان حریف هم اصلا اعتراضی نکردند. پنالتی تیم حریف هم داور برگرداند، کادرفنی تیم حریف آدم های باشخصیت و منطقی هستند و صحنه را بعد از بازی ببینند می‌فهمند که اصلا پنالتی نبود و فکر کنم کمک داور ویبره زده بود و داور فکر کرده بود کمک گفته پنالتی ولی وقتی صحبت کردند کمک به او گفت من گفتم خطا برای تیم مقابل. آقای خدابنده‌لو پای بازیکن ما را زد ولی خدا را شکر داور پنالتی را برگرداند.

بازیکن پیکان در خصوص وضعیت خوب این تیم در جدول گفت: امسال از اول فصل خیلی خوب تمرین کردیم و خوب بازی کردیم. تیم ما جوان ولی با تجربه است‌. همه بازیکنان باانگیزه هستند و من خیلی آینده این تیم را روشن می‌بینم و انشاالله که بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم.

 

بابایی در واکنش به تقابل با تیم مهدی تارتار عنوان کرد: حاج مهدی خیلی به گردن من حق دارد و من واقعا دوست داشتم که خوب بازی کنم و خدا را شکر توانستم یک پنالتی بگیرم و برای تیمم مثمرثمر باشم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیکان می‌تواند به روند خوبش ادامه بدهد، اظهار داشت: صد در صد. ما هر بازی با انگیزه تر از بازی قبل تمرین می‌کنیم و تیممان، تیم منسجمی است و انشاالله بتوانیم خوب نتیجه بگیریم.

بابایی درباره گلی که مقابل تراکتور به ثمر رساند، توضیح داد: خدا را شکر آن شوت را خیلی خوب زدم و شانس هم دخیل بود. منطقی بود که از آن فاصله شوت نزنم ولی تصمیم گرفتم بزنم و جای خوبی هم رفت.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر