پرسپولیس در رقابت های جام باشگاه های تهران در سال ۶۲مهر و آبان سختی را سپری کرد و در نهایت نتوانست از عنوان قهرمانی اش دفاع کند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در رقابت های باشگاهی تهران در سال ۶۲ بعد از دو شکست پیاپی در مهرماه برابر وحدت و استقلال و شکست سه بر صفر برابر شاهین به دلیل رای کمیته انضباطی نتوانست از عنوان قهرمانی اش دفاع کند و در نهایت بعد از استقلال  در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت.

آنها که در سال ۶۱ بدون شکست به مقام قهرمانی رسیده بودند۳۸سال قبل و در ۲۰آبان سال ۶۲ در نبردی سخت و دشوار به مصاف هما قهرمان سال ۶۰ رقابت ها رفتند. دیداری که با قضاوت زنده یاد بهمن بهلولی در حضور ۶۵هزار هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با گل حمید علی دوستی با یک گل به نفع هما تا واپسین لحظات ادامه داشت.

در ثانیه های پایانی و وقت های اضافه علی پروین گل تساوی را برای سرخ پوشان از پشت هجده قدم و از  روی پاس فتح آبادی به ثمر رساند و لحظاتی بعد بازی با سوت داور به اتمام رسید.

اتهامات فراوانی به بهلولی بابت وقت های اضافه زیاد گرفته شده در این بازی زده شد که هیچ کدام قابل اثبات نبود.بعدها بهمن خان بهلولی در برابر این سوال به خبرنگاری گفت:بازی چندین بار به جهت درگیری های زیاد بازیکنان و ورود پزشک مسابقه به زمین متوقف شد و من نص صریح قانون را به اجرا گذاشتم.

این اتفاق در حالی در آن دوران زبانزد هواداران شده بود که داوران وقت اضافه را اعلام نمی کردند و زمان پایان بازی در وقت های اضافه برای هیچ کس جز خود داور مشخص نبود.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر