ستاره ناپولی و تیم ملی بلژیکی از نیمکت نشینی های ادن هازارد در رئال ناراحت است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، روزهای تاریک ادن هازارد در رئال مادرید با کارلو آنچلوتی نیز ادامه دارد و او در ماه اخیر تنها 34 دقیقه در ترکیب رئال به میدان رفته است. هازارد با 100 + 30 میلیون یورو تابستان 2019 به رئال پیوست ولی مصدومیت نوامبر همان سال در بازی برابر پی اس جی، پایان روزهای روشن او در مادرید بود. هازارد که توانسته بود خود را با رئال وفق دهد، تا فوریه به دور از میادین ماند و در بازگشت بازهم مصدوم شد.

روند مصدومیت های او تا فصل پیش نیز ادامه داشت تا هرگز نتواند ارزش هایش را اثبات کند. با آمدن کارلو آنچلوتی و پایان مصدومیت های متوالی ستاره بلژیکی، تصور می شد او بتواند همان بازیکن مورد انتظار رئالی ها شود ولی اوج گرفتن وینیسیوس تبدیل به مانعی بزرگ برای هازارد شد و او همچنان دور از ترکیب و یک نیمکت نشین محض محسوب می شود.

هازارد فصل جاری در 11 بازی 416 دقیقه در میدان حاضر بوده است. آخرین بار 29 سپتامبر برابر شریف بود که هازارد در ترکیب ثابت رئال به میدان رفت.

دریس مرتنز هم تیمی هازارد در تیم ملی بلژیک و ستاره ناپولی از شرایط این بازیکن در رئال ناراحت است. او در دفاع از هازارد و با لحن شوخی گفت:« فکر می کنم باید به آنچلوتی زنگ بزنم چرا که این رفتار با ادن غیرمنصفانه است. البته که شوخی می کنم ولی ادن ذهنیتی بسیار قوی دارد و یک فوتبالیست بزرگ است. از بخت بد، در پست او امسال وینسسیوس عالی کار کرده ولی معتقدم ستاره های بزرگ همیشه بر می گردند. مطمئنم که هازارد در رئال به ترکیب ثابت خواهد رسید.»

لازم به ذکر است که مرتنز در ناپولی سابقه کار با کارلتو را دارد و ارتباط این دو، خوب و دوستانه است.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر