کیلیان امباپه مهمترین هدف تابستانی رئال مادرید بود ولی جذب او با مخالفت پی اس جی ممکن نشد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه آخرین فصل حضور خود در پاری‌سن‌ژرمن را پشت سر می گذارد و در صورت عدم تمدید می تواند در ژانویه به شکل آزاد با هر تیم دیگری وارد مذاکره شود. همچنین او در مصاحبه چندی پیش خود تایید کرد که در تابستان درخواست خروج خود را به سران PSG ارائه داده بود. امباپه در این مصاحبه تاکید کرد که تنها به خاطر حضور در رئال مادرید خواهان ترکیب پاری‌سن ژرمن بوده است.

گفته می شود رئال ژانویه پیش رو یک پیشنهاد دیگر نیز به پی اس جی ارائه خواهد داد و اطمینان دارد که امباپه قراردادش را تمدید نخواهد کرد.

خسه رودریگز مهاجم سابق رئال که سابقه بازی کنار امباپه در پی اس جی را هم دارد، در مورد او به مووی استار گفت:« امباپه چند بار به من گفته بود که روزی برای رئال بازی خواهد کرد و این رویای فوتبالی اوست. نمی دانم این اتفاق یک سال بعد رخ می دهد، دو سال بعد یا سه سال بعد.

شرایط کیلیان پیچیده است و در دنیای فوتبال هر لحظه ممکن است اتفاق جدیدی رخ بدهد. اتفاقی که ممکن است شما را شگفت زده کند. فلورنتینو پرز(ریئس رئال) را خوب می شناسم و می دانم که با امباپه صحبت کرده است. اطمینان دارم که کیلیان بالاخره برای رئال بازی خواهد کرد؛ هرچند زمان دقیقش را نمی دانم.»

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر