لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، معتقد است که آنها کار دشواری برابر سوئد پیش رو خواهند داشت.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا فردا شب در یک بازی بسیار حساس و سرنوشت ساز در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی میزبان سوئد خواهد بود؛ جدال تیم‌های اول و دوم گروه که نتیجه آن تیم صعود کننده به جام جهانی را مشخص خواهد کرد. در واقع شاگردان لوئیس انریکه با یک امتیاز بیشتر نسبت به سوئد در صدر جدول گروه قرار دارند و کسب نتیجه پیروزی یا حتی تساوی در بازی فردا تضمین کننده صعود آنها خواهد بود.

لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، پیش از این بازی سرنوشت ساز گفت: "خیلی مهم است که روی سختی هایی که در انتظار ما خواهد بود تمرکز کنیم. گلزنی برابر سوئد دشوار است چراکه آنها بسیار خوب دفاع می‌کنند. امیدوارم هواداران بیایند و در لحظات حساس به ما کمک کنند. وظیفه ما این است که در این مسابقه به پیروزی برسیم اما با توجه به رقیبی که داریم، این اصلاً کار آسانی محسوب نمی شود.

من قرار نیست در مورد بازی فردا به جز برخی جزئیات چیزی را تغییر دهم. سوئد خیلی خوب دفاع می‌کند و در جلوی زمین نیز بازیکنان سریعی دارد که می‌توانند برای شما مشکل ایجاد کنند. در یورو بهتر بودیم و فکر نمی‌کنم که در بازی رفت در استکهلم نیز شایسته شکست بوده باشیم. با این فوتبال نه از شایستگی چیزی می داند و نه از عدالت و فقط نتایج اهمیت دارند به همین دلیل به هواداران احتیاج داریم و ما با آنها قوی تر هستیم."

ادامه دادن با تیم ملی اسپانیا بعد از جام جهانی: "آینده امروز است، آینده وجود ندارد.  چیزی که به من انگیزه می دهد بازی با سوئد است. من نگران این موضوع نیستم زیرا جو خوبی وجود دارد."

حضور زلاتان در ترکیب سوئد: "این مسئله شماست، مشکل سوئد و مربی اش، نه من. حقیقت این است که با وجود ابراهیموویچ از نظر حمله مستقیم قدرتمند تر خواهند شد اما این تنها یکی از راه‌های هجوم است. اگر او بازی کند سعی می‌کنیم که مهارش کنیم اما انجام این کار به شکل صد درصدی غیر ممکن است."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر