کافو، اسطوره فوتبال برزیل فاش کرد در جوانی شانس انتقال به رئال مادرید را داشته است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، کافو با سابقه 142 بازی ملی در لباس برزیل و شرکت کردن در سه فینال جام جهانی متوالی، بی تردید یکی از بهترین مدافعان راست تاریخ فوتبال محسوب می شود. دنی آلوز، مدافع 38 ساله و برزیلی اخیرا برای دومین بار لباس بارسلونا را پوشیده و کافو ضمن تمجید از کیفیت بالای این بازیکن، دنی آلوز را بازیکنی بهتر از خودش توصیف کرده و او را خرید بسیار خوبی برای باشگاه اسپانیایی توصیف کرد.

کافو گفت: "دنی آلوز از من بازیکنی بهتر و باکیفیت تر است و تجربه او خیلی به سود بارسلونا خواهد بود. با وجود 38 سال سن، دنی آلوز در شرایط فیزیکی بسیار خوبی قرار دارد و گزینه هایی مانند حضور در جام جهانی قطر پیش روی او خواهد بود. در کل من انتقال دنی آلوز را یک خرید بسیار خوب برای بارسلونا می دانم.

انتقال شش ماهه به ساراگوسا در دوران جوانی؟ من در آن مقطع شانس امضای قرارداد با رئال مادرید را نیز داشتم، اما آنها ترجیح می دادند ویتور مارکز، وینگر راست و هم تیمی من در سائوپائولو را جذب کنند و این انتقال منتفی شد.

شرایط فعلی تیم ملی برزیل؟ بازیکنان سلسائو در مقدماتی جام جهانی بسیار خوب عمل کردند و این تیم با ارائه نمایشی خوب به پیروزی دست می یابد. برزیل در جام جهانی رقیب بزرگی برای همه مدعیان خواهد بود و البته شرایط بازی کردن در قطر متفاوت است، اما قطعا بازیکنان می‌دانند که با این موقعیت نیز چگونه سازگار شوند."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر