گفته می‌شود که چلسی شرایط جذب ادر میلیتائو را بررسی می‌کند اما رئال مادرید هیچ برنامه ای برای فروش این بازیکن ندارد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، بعد از نمایش‌های درخشان در ترکیب پورتو بود که چشم باشگاه‌های بزرگ اروپایی به جذب ادر میلیتائو دوخته شد اما نهایتاً این رئال مادرید بود که گوی سبقت را از سایر رقبا ربود و توانست این مدافع برزیلی را به سانتیاگو برنابئو بیاورد.

ماه های ابتدایی حضور میلیتائو در رئال مادرید کاملاً کابوس وار سپری شد و او با وجود حضور ستاره‌هایی نظیر سرخیو راموس و رافائل واران به یک نیمکت نشین محض زیر نظر زین الدین زیدان تبدیل شده بود؛ موضوعی که حتی باعث شد در مقطعی شایعات درباره جدایی احتمالی این مدافع برزیلی از رئال مادرید قوت بگیرد.

با این حال در تابستان اخیر زوج خط دفاعی رئال مادرید یعنی راموس و واران از این تیم جدا شدند تا بالاخره فرصت به میلیتائو برسد تا خود را به ترکیب اصلی لوس بلانکوس تحمیل کند. از طرف دیگر کارلو آنچلوتی نیز اعتقاد ویژه ای به استفاده از بازیکن نشان داده و مدافع برزیلی در فصل جاری یکی از ارکان اصلی تیم کارلتو بوده است.

همین عملکرد درخشان ادر میلیتائو باعث شده که از علاقه چند تیم بزرگ به جذب این بازیکن صحبت شود. در همین راستا ال‌ناسیونال مدعی شده که چلسی با 40 میلیون یورو به دنبال جذب مدافع برزیلی رئال مادرید است اما باشگاه اسپانیایی به هیچ وجه برنامه‌ای برای فروش او ندارد. رئال مادرید قصد دارد قرارداد این بازیکن را تمدید کرده و بند آزاد سازی او را به شکل خیره کننده ای افزایش دهد تا از جدایی اش جلوگیری کند.


 

تگ های مرتبط

ارسال نظر