به نظر می رسد آنتونیو رودیگر قراردادش با چلسی را تمدید نخواهد کرد که خبری خوب برای رئال محسوب می شود.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو رودیگر مدافع چلسی وارد آخرین سال قراردادش با این باشگاه شده و حالا می‌تواند از ابتدای ژانویه پیش قراردادی را با هر باشگاهی خارج از لیگ انگلیس امضا کند تا در تابستان بعدی با ترک استمفوردبریج، به آن تیم ملحق شود.

بسیاری از رسانه‌ها در این هفته اخباری مربوط به باشگاه‌هایی را منتشر کردند که آماده هستند تا از اول ژانویه مذاکرات خود با این بازیکن را آغاز کنند و گفته می‌شود که مذاکرات بین این بازیکن و مدیران چلسی نیز به بن بست رسیده و متوقف شده است.

اسکای اسپرت  اخیرا مدعی شد که رودیگر حاضر به مذاکره برای امضای قراردادی جدید با مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان است اما با این وجود تمامی گزینه‌های خود را پیش از امضای این قرارداد با این باشگاه بررسی خواهد کرد.

طبق ادعای سی ان ان ترکیه، چلسی برای جذب آتیلا زالای مدافع 23 ساله و مجار فنرباغچه به توافق رسیده و او را با قراردادی 6 ساله به ارزش 23.4 میلیون یورو و دستمزدی 4 میلیون یورویی جذب خواهد کرد. چلسی همچنین اخیرا قرارداد مدافع جوان خود شالوبا را نیز تمدید کرد تا مشخص شود که دوران حضور رودیگر 29 ساله در باشگاه لندنی رو به پایان است و مذاکرات تمدید به بن بست خورده است.

اتفاقی که بدون شک باعث خوشحالی رئال مادرید خواهد بود چرا که باشگاه مادریدی قصد دارد با قراردادی 5 ساله و دستمزدی 12 میلیون یورویی این مدافع ملی پوش آلمانی را جذب کند. رئالی ها تابستان امسال داوید آلابا را نیز به عنوان بازیکن آزاد از بایرن جذب کردند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر