رحیم استرلینگ، ستاره انگلیسی منچسترسیتی در فکر انتقال به بارسلونا در فصل زمستان است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در فصل تابستان دست به خرید بزرگی زده و با پرداخت 100 میلیون پوند موفق به جذب جک گریلیش، ستاره 25 ساله و تکنیکی آستون ویلا شد. از بدو ورود این بازیکن، جایگاه رحیم استرلینگ در سمت چپ خط حمله سیتیزن ها به مخاطره افتاده و او بسیاری از مسابقات تیمش را از روی نیمکت تماشا کرده است. نشریه تایمز امروز با انتشار گزارشی خبر از ابراز تمایل رحیم استرلینگ به جدایی از سیتی در ماه ژانویه و انتقال به بارسلونا داد.

در واقع این وینگر انگلیسی طی چند هفته آینده اگر قادر به بازگشت به ترکیب اصلی نباشد، در فصل زمستان قطعا از سیتی جدا خواهد شد. نام رحیم استرلینگ در لیست خرید ژاوی قرار گرفته و بارسلونا می داند که او از معدود گزینه های باکیفیت برای تقویت بخش هجومی در فصل زمستان است. پپ گواردیولا چند روز قبل در مصاحبه ای تاکید کرد دست او در خط حمله خالی بوده و تمایلی به فروش بازیکن ندارد، اما اگر خود رحیم استرلینگ بخواهد بعید است امکان حفظ این بازیکن وجود داشته باشد.

 

رحیم استرلینگ برای حفظ جایگاه خود در ترکیب ثابت تیم ملی انگلیس و از دست ندادن شانس درخشش در جام جهانی، چاره ای جز جذایی از منچسترسیتی و انتقال به تیمی دیگر برای قرار گرفتن در بین 11 بازیکن اصلی ندارد. خود رحیم استرلینگ همچنین ماه گذشته در مصاحبه ای مدعی شد که اگر نتواند جایگاه خود در ترکیب ثابت سیتی را پیدا کند، انتقال به خارج از کشور را در نظر خواهد گرفت.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر