سرمربی تیم ملی بلژیک همچنان روی ادن هازارد حساب می کند هرچند این بازیکن در رئال نیمکت نشین شده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد که در رئال یک نیمکت نشین است و قافیه را به وینیسیوس باخته، در تیم ملی کشورش بلژیک همچنان بازیکنی ثابت و تاثیرگذار محسوب می شود.

شب گذشته بلژیک در دور انتخابی جام جهانی موفق به شکست 3-1 استونی شد تا صعودش به جام جهانی مسجل شود. هازارد بازیکن فیکس شیاطین سرخ بود و تا دقیقه 62 نیز در میدان بود. او یک موقعیت تک به تک را به سادگی از دست داد تا به سوژه طعنه رسانه های اسپانیایی تبدیل شود ولی روبرتو مارتینز سرمربی بلژیک در پایان بازی به دفاع از او پرداخت.

مارتینز که پیش از این گفته بود نگران شرایط هازارد در رئال است و اینکه رفتارها با او منصفانه نیست، به شبکه "RTBF" گفت:« ادن سختکوش و پرتلاش بود و مثل همیشه در بالاترین سطح بازی کرد. درست است که از لحاظ بدنی او هنوز با شرایط ایده آلش فاصله دارد و این در میدان کمی هم محسوس بود ولی از نظر من او خیلی خوب بازی کرد. نمی توانم از بازی هازارد هیچ گلایه ای داشته باشم و امیدوارم بتواند همین روند را ادامه داده و به فرم خوبش برسد. او می تواند در تیم باشگاهی اش نیز دقایق بیشتری بازی کند چون یک ستاره در سطح اول جهان است.»

مارتینز در مورد پیروزی بر استونی هم گفت:« حریف سعی در پرس ما داشت و این کار را هم خوب انجام می داد اما توانستیم رفته رفته بازی خودمان را تحمیل کرده و به سه گل برسیم. این همان هدفی بود که از ابتدا دنبال می کردیم. خوشحالم که صعودمان به جام جهانی قطعی شد.»

 


 

تگ های مرتبط

ارسال نظر