کوین پرینس بواتنگ، ستاره غنایی هرتابرلین از اشتباه بزرگ خود در سال 2014 سخن گفت.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، محرومیت کوین پرینس بواتنگ در سال 2014 باعث شد شالکه تصمیم به فسخ قرارداد با این بازیکن بگیرد و این ستاره غنایی در ادامه و برای دومین مقطع برای یک سال لباس میلان را به تن کرد و البته این انتقال چندان خوشایند نبود. حالا کوین پرینس بواتنگ فاش کرد در سال 2013 و بعد از جدایی از میلان شانس انتقال به منچستریونایتد را نیز داشته و خودش به اشتباه حضور در ترکیب شالکه را انتخاب کرده است.

کوین پرینس بواتنگ گفت: "من این فرصت را داشتم که به منچستریونایتد بروم. من آلمان را انتخاب کردم و خودتان دیدید چه اتفاقاتی برای من در باشگاه شالکه رخ داد. اما در مقطعی دیگر تصمیمات من هوشمندانه و علاقلانه بود و این روند در زندگی من به انتقال به میلان رخ داد. در آن مقطع من در کنار ستاره های بزرگ فوتبال جهان بازی کرده و از همه آنها چیزهای زیادی یاد گرفتم.

 

ترک هرتابرلین و از دست دادن شانس بازی در تیم ملی آلمان در جوانی؟ من 20 ساله بودم. همه چیز خوب بود، من در خانه حضور داشتم و خانواده ام نیز در آلمان ساکن بودند. من باید دو یا سه سال دیگر در هرتابرلین می ماندم و شاید اینگونه بازیکن تیم ملی آلمان هم می شدم."

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر