در شبی که مدافع باتجربه پرتغال محروم بود، این تیم در دقیقه 90 گلی را دریافت کرد که باعث از دست رفتن صدر جدول در شب پایانی مقدماتی جام جهانی شد.

سایت شماره یک:

به گزارش ورزش سه، مهدی طارمی تنها غایب بزرگ باشگاه پورتو در فیفادی فعلی نبود بلکه مدافع باتجربه پرتغالی ها هم با اخراج بی مورد خود در بازی با ایرلند، از حضور در بازی شب پایانی دور مقدماتی محروم شد.

په په در جریان بازی با ایرلند در شب نهم دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 در اروپا با ضربه آرنجی که به صورت بازیکن حریف زد، در دقیقه 81 با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد؛ انجام این کار توسط مدافع باتجربه ای چون په په در حالی که یک کارت زرد داشت و تیمش هم به شدت نیازمند پیروزی بود، انتقادات زیادی از این بازیکن به همراه داشت.

البته 10 دقیقه ای که پرتغال در بازی با ایرلند مجبور به ده نفره بازی کردن شد، تنها ضرر این تیم از حرکت غیرضروری په‌په نبود و سلسائوی اروپا در بازی امشب مقابل صربستان که تعیین کننده سرنوشت تیم صدرنشین بود، ضربه بدی از نبود مدافع باتجربه اش خورد.

در شبی که گل اول هر دو تیم روی اشتباه بازیکنان حریف به ثمر رسید، همه چیز می رفت که با نتیجه مساوی به پایان برسد؛ نتیجه ای که تضمین کننده صعود پرتغال با یک امتیاز بیشتر نسبت به صربستان بود؛ غفلت عجیب مدافعان پرتغال در یارگیری باعث شد تا میتروویچ در دقیقه 90 بدون اینکه مزاحمی داشته باشد، با ضربه سر دروازه را باز کند؛ این گل پیروزی صربستان، صدرنشینی و صعود این تیم را به همراه داشت.

صحنه باز شدن دروازه پرتغال روی گل دوم، جای خالی په‌په را به خوبی نشان می دهد؛ مدافعی که اگر در بازی با ایرلند با حرکت اضافی خود اخراج نمی شد، شاید سرنوشت تیم کشورش را تغییر می داد؛ این اتفاق در حالی رخ داد که تیم ملی ایران در غیاب مهدی طارمی، مهاجم تیم باشگاهی پورتو توانست لبنان را به هر نحوی که بود شکست دهد. این موضوع شاید به نوعی نشان دهنده خوش شانسی ایران نسبت به پرتغال باشد چرا که یاران په په به اندازه یاران طارمی در تیم ملی ایران شانس نداشتند و در غیاب او نتیجه ای را که به ضررشان است را متحمل شدند.

 

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر