مدافع چپ تیم ملی احتمالا نخستین حضورش در ترکیب ایران را این هفته تجربه خواهد کرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، میلاد محمدی در دوران سرمربیگری دراگان اسکوچیچ در تیم ملی ایران شرایط متفاوتی نسبت به سالیان اخیر تجربه می‌کند و در دوران حضور این مربی کروات فقط دو بار در ۹ مسابقه در ترکیب اصلی قرار گرفته و در چهار دیدار هم به‌عنوان یار جانشین به میدان رفته است.

این مدافع چپ که در تیم آ. ا. ک آتن شرایط خوبی پیدا کرده و در پنج مسابقه رسمی اخیرشان همواره در ترکیب بوده و موجب نیمکت‌نشینی احسان حاج‌صفی در باشگاه یونانی شده، امیدوار است در تیم ملی هم چنین شرایطی به دست بیاورد و جایی در جمع نفرات اصلی دراگان اسکوچیچ پیدا کند.

 

میلاد محمدی در پنج مسابقه دور رفت مرحله انتخابی جام جهانی، دو بار مقابل سوریه و لبنان به‌عنوان یار جانشین به میدان رفته و جای سامان قدوس را گرفته، اما در دیدار برگشت برابر سوری‌ها امید زیادی دارد که بتواند پس از ۶ مسابقه ملی دوباره جزو ۱۱ نفر قرار بگیرد و مثل بازی برابر کامبوج که حضور ثابت در ترکیب داشت و گلزنی کرد، موثر ظاهر شود.

این چپ‌پای سرعتی در حضور ۳۰ دقیقه‌ای مقابل لبنان پرتلاش بود و نمایش کم‌نقصی در خط دفاعی تیم ملی داشت و با وجود اینکه گفته می‌شد یک کارت زرد در دقیقه ۸۵ گرفته و بخاطر دریافت دومین اخطار در مرحله مقدماتی جام جهانی محروم شده، اما این اتفاق برای او نیفتاده و صادق محرمی در آن زمان به دلیل اعتراض به کمک داور دوم کارت گرفته تا میلاد محمدی بدون محرومیت آماده بازی با سوریه باشد.

 

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر