پرتغال و صربستان با دو اشتباه فاحش، نیمه اول تقابل خود را با نتیجه مساوی به پایان رساندند.

سایت شماره یک:

 به گزارش ورزش سه، تیم های پرتغال و صربستان که رقابت شانه به شانه ای در گروه اول مقدماتی جام جهانی 2022 در قاره اروپا دارند، امشب در دیداری حساس که صدرنشین گروه را مشخص می کند به مصاف هم رفتند؛ این دیدار در نیمه اول با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

حساسیت بالای مسابقه باعث شد تا بازیکنان دو تیم اشتباهات فاحشی را در 45 دقیقه نخست مرتکب شوند؛ اشتباهاتی که زمینه ساز هر دو گل بازی بود.

 

نمانیا گودلج در سومین دقیقه بازی روی یک بی احتیاطی توپ را در نزدیکی محوطه جریمه خودی از دست داد و همین توپ به رناتو سانچز رسید تا این بازیکن در موقعیت تک به تک دروازه صربستان را باز کند.

البته پرتغالی ها جواب این اشتباه را با اشتباه دادند و در دقیقه 33 روی مهار عجیب دروازه بان خود گل تساوی را دریافت کردند، شوت نه چندان محکم تادیچ از داخل محوطه جریمه پس از اینکه از دستان پاتریسو رها شد، آرام آرام از خط دروازه عبور کرد و تلاش دروازه بان پرتغال برای جلوگیری از این اتفاق هم هیچ حاصلی در پی نداشت.

به این ترتیب یکی از حساس ترین بازی های امشب مقدماتی جام جهانی در اروپا در نیمه او با دو اشتباه فاحش، مساوی به پایان رسید.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر