عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتور عقد قرارداد بامدادی با مربی کروات را، خواسته او دانست.

سایت شماره یک:

به گزارش ورزش سه، باشگاه تراکتور بامداد روز یکشنبه بلافاصله پس از ورود سولدو به تبریز، قرارداد همکاری خود با این مربی کروات را در باشگاه به ثبت رسانده و خبر آن را حوالی ساعت 2:30 بامداد در رسانه رسمی خود منتشر کرد. این کار با واکنش های بسیاری همراه بود و خیلی ها به آن خرده گرفتند که چرا باشگاه تراکتور تا صبح صبر نکرد تا به صورت معمول این کار انجام بگیرد. 

هوشنگ نصیرزاده، عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتور در مورد دلیل این کار گفت: سولدو یک مربی حرفه ای است. دوستان در فضای مجازی می گویند که چرا شب قرارداد امضا شد. استخدام مربیان معمولا به صورت ایمیل است و شما معمولا یک امضای الکترونیکی هم که می زنید، از آن طرف هم این امضا زده می شود. خود این مربی گفت که من از همان روز که آمدم کارم را شروع می کنم و همان روز هم که رسیدم باید با من قرارداد امضا کنید.

وی افزود: ساعتی که سولدو دستش بسته بود 10 شب زاگرب را نشان می داد ولی اینجا حدود یک و نیم بامداد بود. این برای من خیلی جالب بود. خصوصی هم که پرسیدم گفت من به دعوت شما اینجا آمدم و اگر همین امشب که اینجا خوابیدم مشکلی برای من پیش بیاید تبعاتش باید به باشگاهی که مرا استخدام کرده برگردد. مفاد قرارداد را قبلا با همدیگر طی کرده بودیم و همان جا امضا کرد و گفت که الان دیگر مهمان شما هستم و می روم هتل که بخوابم. باید خدمت دوستانی که می گفتند چرا آن وقت شب قرارداد بستید بگویم که بخاطر اصول حرفه ای بود. 

 

عضو هیئت مدیره تراکتور در مورد سبک خاص تمرینات سولدو گفت: امروز هم معارفه صورت گرفت و سرمربی گفت که تمرینات من بلند و دو سه ساعته نیست اما به شدت فشرده است. یکی از بازیکنان معتبر تیم به من زنگ زد و گفت که واقعا راست می گوید چون تمریناتمان سنگین بود. سولدو بازیکن بزرگی بود و در تیم هایی چون آدمیرا واکر سرمربی بوده و دستیار فیلیکس ماگات بوده است. پروفسور فابین کومینوویچ هم همراه آقای سولدو هستند و مدت زیادی باهم کار کرده اند. باشگاه بدنسازی خوبی انجام نداد و فرصت های طلایی را از دست داد. امیدوار هستیم که تیم با سرمربی جدید نتایج خوبی بگیرد.

نصیرزاده در پاسخ به این سوال که سولدو چند هفته سرمربی تراکتور است گفت: چیزی که شما می گویید بیشتر به شوخی شبیه است. آستانه تحمل برای نتیجه گیری همیشه پایین است و این در ذات ما ایرانی هاست. باید از دوستانی که انتقاد می کنند پرسید که شما ایشان را با چه کسی مقایسه می کنید. ما گزینه هایمان تا همین چند وقت پیش ایرانی بودند. فوتبال یک پدیده غربی است و ایشان کارش تدریس است، اصلا کارش این است. ما باید فرصت لازم را بدهیم. مربی هنوز اسامی بازیکنان را نمی داند و از ما خواست که فیلم بازی ها را تا ظهر ببیند و به نظرم تا راه افتادن کار دو سه بازی نیاز باشد.

او در مورد این که آیا سولدو دستیار ایرانی هم خواهد داشت گفت: ما الان حسین خطیبی را داریم که دارای مدرک مربیگری حرفه ای است. سازمان لیگ گفته که سرمربی باید حتما مدرک حرفه ای داشته باشد. ایشان مدرک دارد و ما حتی به AFC ایشان را به عنوان سرمربی معرفی کردیم. بهتر است از پتانسیل های خود آذربایجان استفاده کنیم. البته مثل بازیکنان که یکی از شهری به شهر دیگر می رود یا مثل مربیانی چون کریم باقری که از آذربایجان رفته و در تهران کار می کند، ما هم باید از مربیان سایر شهرها استفاده کنیم.ماجرای عقد قرارداد شبانه در باشگاه تراکتور

عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتور عقد قرارداد بامدادی با مربی کروات را، خواسته او دانست.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر