بر اساس ادعای کالچو مرکاتو باشگاه نیوکاسل به جذب آدرین رابیو از یوونتوس علاقه مند است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، بعد از یک فصل نیمکت‌نشینی در پاری سن ژرمن به دلیل عدم تمدید قرارداد با این تیم، آدریان رابیو نهایتاً در نقل و انتقالات تابستانی 2019 با انتقالی آزاد و رایگان به یوونتوس پیوست تا بتواند در این تیم روزهای تلخ گذشته را به فراموشی بسپارد.

با این حال ستاره فرانسوی هرگز نتوانسته روزهای خوبی را در بیانکونری تجربه کند و مصدومیت های پیاپی نیز مزید بر علت شده تا او در نشان دادن قابلیت های خود ناکام بماند؛ مسئله ای که شایعات زیادی را در مورد جدایی احتمالی این بازیکن از بیانکونری به وجود آورده است.

اما به نظر می‌رسد که با آمدن ماسیمیلیانو آلگری به یوونتوس وضعیت آدرین رابیو بدتر هم شده است چراکه کالچو مرکاتو گزارش داده که سرمربی ایتالیایی بانوی پیر از عملکرد این بازیکن ناامید شده و اعتقادی به او ندارد. در واقع به نظر می‌رسد که آلگری به مسئولان یووه خبر داده که مشکلی با جدایی رابیو ندارد.

کالچو مرکاتو در ادامه گزارش خود مدعی شده که نیوکاسل علاقه زیادی به جذب این هافبک فرانسوی دارد و باشگاه انگلیسی می‌تواند با پرداخت 15 میلیون یورو آدرین رادیو را به خدمت بگیرد تا به نوعی او به اولین خرید بزرگ سران جدید و متمول نیوکاسل تبدیل شده باشد.

 

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر