رابرت لواندوفسکی، کاپیتان تیم ملی لهستان در دیدار این تیم مقابل مجارستان غایب است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، سال 2021 یکی از بهترین سال های دوران ورزشی رابرت لواندوفسکی بوده و او در فاصله بیش از یک ماه مانده تا آغاز سال بعد، با زدن 62 گل و ارسال 10 پاس، در به ثمر رسیدن 72 گل تاثیرگذار بوده که کارنامه حیرت انگیزی در سن 34 سالگی به شمار می آید. اما به نظر می رسد بالاخره بعد از مدت ها رابرت لواندوفسکی استراحت خواهد کرد و این بازیکن در بازی روز دوشنبه تیم ملی لهستان در مقابل مجارستان در روز پایانی مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در لیست تیمش حضور ندارد.

این تصمیم پس از مشورت بین خود این بازیکن و پائولو سوزا، سرمربی لهستان گرفته شده و بدین ترتیب پرونده رابرت لواندوفسکی در مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی اینجا بسته می شود. لهستان پیش از این صعود خود به مرحله پلی آف را تضمین کرده و در روز پایانی در انتظار روشن شدن تکلیف گروه های دیگر و شناختن رقبای خود در مرحله بعد خواهد ماند.

بدین ترتیب رابرت لواندوفسکی خود را برای دیدار روز جمعه بایرن مونیخ برابر آگزبورگ آماده خواهد کرد. حدود دو هفته دیگر مراسم توپ طلای سال 2021 برگزار خواهد شد و رابرت لواندوفسکی با این کارنامه فوق العاده یکی از نامزدهای اصلی دریافت این جایزه در کنار بازیکنانی چون لیونل مسی و کریم بنزما است.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر