نانی، وینگر سابق منچستریونایتد مدعی شد از انتقال کریستیانو رونالدو به این تیم متعجب نشده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، نانی در اولین دوره حضور رونالدو در ترکیب منچستریوناید و همچنین برای سال های طولانی در ترکیب تیم ملی پرتغال با این بازیکن پرافتخار همبازی بوده و رابطه خوبی با او داشت. حالا نانی که برای تیم اورلاندو سیتی آمریکا بازی می کند، در رابطه با بازگشت رونالدو به اولدترافورد و البته انتقال موفق برونو فرناندس از اسپورتینگ لیسبون به یونایتد صحبت کرده است.

نانی گفت: "من همیشه از منچستریونایتد حمایت می کنم. اگر بازی های این تیم با اورلاندو سیتی همرمان نباشد، حتما دیدارهای یونایتد را تمشا خواهم کرد و البته در حال حاضر و با انتقال کریستیانو رونالدو به این تیم، بازی های منچستر برایم خاص تر هم شده است. قطعا اگر شما که وقتی اخبار مربوط به کریستیانو رونالدو و وضعیت او در باشگاه یوونتوس را مشاهده می کردید، می توانستید متوجه شوید که جایی بهتر از یونایتد برای رونالدو و بازگشت دوباره او وجود ندارد.

 

من می دانستم که اخبار بازگشت رونالدو به یونایتد صحت دارد، بنابراین وقتی خبر قطعی را شنیدم خیلی متعجب نشدم. دیدن منچستریونایتد و اولدترافورد پر از هوادار همیشه انگیزه بزرگی محسوب می شود، زیرا فضای آن استادیوم فوق العاده و باورنکردنی است. دیدن بازی های یونایتد در اولدترافورد برای من نیز یادآور خاطرات شیرینی خواهد بود.

انتقال برونو فرناندس به یونایتد؟ من اولین کسی بودم که به برونو گفتم باید به انگلیس برود و اگر چنین تصمیمی دارد، منچستریونایتد بهترین گزینه برای او خواهد بود. چند ماه بعد وقتی به اورلاندو رفتم در اخبار خواندم که منچسترسیتی، منچستریونایتد و تاتنهام برای خرید برونو فرناندس مبارزه می کنند و من دوباره به او تاکید کردم راهی یونایتد شود."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر