مارکو رویس، کاپیتان آلمانی دورتموند مدعی شد مانعی برای حضور همزمان او و توماس مولر در ترکیب تیم ملی وجود ندارد.

سایت شماره یک:

 

 

به گزارش "ورزش سه"، در ماه سپتامبر هانسی فلیک به مارکو رویس، کاپیتان بایرن مونیخ اجازه داد زودتر اردوی تیم ملی آلمان را ترک کرده و استراحت کند. این تصمیم با واکنش حسن صالح حمیدزیچ و باشگاه بایرن مونیخ مواجه شده و آنها مدعی شد شرایط به سود دیگر تیم ها از جمله دورتموند است. حالا مارکو رویس که دوباره اردوی تیم ملی آلمان را زودتر از زمان موعود ترک کرده، در این رابطه و البته دوستی خود با توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ صحبت کرد.

 

مارکو رویس گفت: "من با هانسی فلیک خیلی راحت صحبت کردم. بعد از تمام مصدومیت های سال های اخیر و حجم سنگین تمرینات، من شرایط بدن خودم را به خوبی می شناسم و می دانم چه زمانی برای استراحت مناسب است.

 

 

تبلیغات

نویان پی | خرید اینترنتی و پرداخت با پی پال !

نویان پی | خرید اینترنتی و پرداخت با پی پال !

نویان پی | خرید اینترنتی و پرداخت با پی پال !

نویان پی | خرید اینترنتی و پرداخت با پی پال !

 

رقابت با توماس مولر؟ از نظر من هیچ چیز مانع از بازی همزمان ما نیست. ما به خوبی یکدیگر را تکمیل می کنیم و به نظرم ما بازیکنان فضای آزاد هستیم. ما می توانیم جایگزین هم بوده، در فضاهای مختلف مستقر شده، وارد عمق شویم و دوندگی فراوانی در زمین داشته باشیم. من واقعا از بازی در کنار توماس مولر لذت می برم و همچنین فکر می کنم دفاع کردن مقابل ما برای حریفان سخت است. اما در پایان سرمربی ترکیب نهایی تیم را مشخص می کند.

 

احتمال صدور بیانیه دیگری از سوی بایرن مونیخ؟ (با خنده) کنجکاو هستم ببینم این بار مسئله ای پیش می آید یا نه. اما فارغ از شوخی این موارد تنها باعث می شود من لبخند بزنم. موضوع بسیار مورد بحث قرار گرفت و صحبت های زیادی مطرح شد، اما همانطور که گفتم من فقط لبخند زدم."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر