سرمربی فرانسوی تیم ملی عربستان با تاکید به این موضوع که راز برتری تیمش در مسابقات مقدماتی سخت کوشی شاگردانش هست، خاطرنشان کرد: خوش شانس است که بازیکنانی با روحیه بالا و میل به تلاش تربیت می کند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عربستان سعودی روز سه‌شنبه در ششمین بازی خود در دور نهایی رقابت‌های مقدماتی آسیا برای جام جهانی ۲۰۲۲ با تیم ملی ویتنام در هانوی دیدار خواهد کرد.

هروه رنار، سرمربی فرانسوی تیم ملی عربستان در نشست خبری پیش از این تقابل گفت: در گروه سختی که بودیم کار را به مرحله برگشت رساندیم و هنوز بازی های سخت زیادی در پیش داریم. بنابراین باید روحیه خود را حفظ کنیم و مثل بازی های قبل با هدف صعود به جام جهانی وارد میدان شده و به کارمان ادامه دهیم.

وی با اشاره با وجه تمایز تیمش تاکید کرد: دلیل تمایز ما، سخت کوشی است. ما بازیکنانی با پتانسیل خوب و روحیه بالا داریم. هیچ بازیکنی نمی تواند به این گروه بپیوندد مگر اینکه استعداد و روحیه بالایی داشته باشد. خوشبختم که این گروه از بازیکنان را تربیت کردم، زیرا آنها میل به استعداد و جاه طلبی دارند."

رنار در مورد تیم ویتنام گفت: ما برای تیم ویتنام احترام زیادی قائل هستیم. آنها یک گروه بازیکنان مستعد دارند که با کمترین اختلاف های ممکن بازی های خود را به استرالیا، چین و ژاپن واگذار کرده اند. اما در مقابل ما یک تیم جاه طلب داریم که تمایل زیادی برای ادامه کار برای رسیدن به هدف (جام جهانی 2022) دارد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر